logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۱۸۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

منافقان کاسه لیس کشورهای مزدور آمریکا و عربستان هستند

منافقان-کاسه-لیس-کشورهای-مزدور-آمریکا-و-عربستان-هستند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: منافقان کاسه لیس کشورهای مزدور از جمله آمریکا، انگلیس،عربستان و فرانسه هستند.

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: عملیات مرصاد یکی از افتخار آفرین ترین عملیات های نظام اسلامی محسوب می شود که پس ازپایان جنگ توسط منافقان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات شهدای گرانقدری را از دست دادیم،افزود: رزمندگان اسلام با مقاومت توانستند این توطئه منافقان را نیز خنثی کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش منافقان در جنایت های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از شروع جنگ تحمیلی،افزود: اقدامات ظالمانه منافقان موجب ترور بسیاری از شخصیت های کشور شد.

حجت الاسلام ناصر ادامه داد: منافقان همواره به دنبال از بین بردن نظام اسلامی بوده اند و تا کنون اقدامات بسیاری را علیه نظام اسلامی انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه از صدر اسلام و از زمان تبلیغ عملی پیامبر گرامی  منافقان در برابر اسلام ایستادند، بیان داشت: ضربه ای که منافقان به اسلام وارد کردند بیشتر از ضربه های مشرکین بود چرا که مشرک اسلام را قبول نمی کرد اما منافق به ظاهر ایمان آورده و در کنار پیامبر بودند اما بر سر سفره دشمنان می نشستند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نگاه قرآن در خصوص افراد منافق،بیان داشت: از دیدگاه قرآن کریم منافق کسی است که در امانت خیانت می کند و یا به وعده ای که داده عمل نکرده و همیشه دروغ می گوید.

حجت الاسلام ناصر ادامه داد: افراد منافق همواره به حکومت لطمه زده و زبان و عملشان یکی نیست.

وی با اشاره به رفت و آمد منافقان با کشورهای استکباری، گفت: منافقان در طول تاریخ با کشورهایی دست به یکی شده اند که خودشان دشمن درجه اول نظام اسلامی بوده اند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به ارتباط منافقان با آمریکای جنایتکار، انگلیس استعمارگر پیر و فرانسه و کشورهایی که از نظر اعتقادی با نظام اسلامی مشکل دارند، افزود: این کشورها هیچ گاه تحمل انقلاب اسلامی را نداشتند به همین خاطر به منافقان پناه و امکانات داده اند.

حجت الاسلام ناصر منافقان را کاسه لیس کشورهای مزدور از جمله آمریکا، انگلیس،عربستان و فرانسه عنوان کرد و گفت: منافقان عیب جو همواره از جبهه و جهاد فرار کرده و شایعه ساز بوده و علاقه بسیاری به دوستی با کفار دارند که در عمل نیز مشاهده می کنیم.

وی تصریح کرد: منافقان برای ضربه زدن به نظام،مردم و رهبری با کشورهایی که مرکز نفاق و کفر هستند، دست دوستی داده اند.

بیشتر بخوانید

این کارشناس با بیان اینکه در عملیات مرصاد شهدای گرانقدری تقدیم شد اما با بصیرت و رشادت مردم ایران و مردم منطقه عملیاتی و سلحشوری فرماندهان و رزمندگان اسلام توطئه منافقان نقش برآب شد.

وی گفت: به لطف خداوند متعال منافق هرچه تلاش و برنامه ریزی کند نقشه اش بر ملا می شود، اگر چه منافقان همواره خود را ایرانی و ایران دوست معرفی می کنند،اما بدترین ضربه را به نظام اسلامی وارد می کنند.

این مسئول با بیان اینکه منافقان زمانی با نیرنگ و خدعه وارد نهادها و ارگان های نظام اسلامی شدند اما بازهم نتوانستند به اهداف خود برسند، گفت:  این افراد اهل فساد در زمین بوده و در عراق و سوریه نیز ظلم های بسیاری را روا داشته اند.

حجت الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: بازگویی جنایت های منافقان در عملیات مرصاد ضروری بوده و به آگاهی و بصیرت مردم منجر می شود.

وی گفت: مردم ایران همواره  با نگاه به مسیر مقام معظم رهبری به عنوان ولایت فقیه با بصیرت و هوشیاری همه نقشه های منافقان را نقشه برآب کرده اند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر