logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۱۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد

جذب سرمایه‌گذار 1500 میلیارد ریالی برای اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهرهای زنجان

جذب-سرمایه‌گذار-1500-میلیارد-ریالی-برای-اجرای-طرح-شبکه-فاضلاب-در-شهرهای-زنجان

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به احداث شبکه فاضلاب در شهرهای زنجان گفت: برای اینکار یک هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جذب شده است.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: این شرکت در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی توانسته تا کنون 1500 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی را برای احداث شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای استان زنجان جذب کند.

وی تصریح کرد: تاسیسات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب در 4 شهر زنجان ، ابهر ، ماهنشان و دندی با ظرفیتی بالغ بر 46 هزار متر مکعب در شبانه روز در حال بهره برداری است.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: جمعیت تحت پوشش این خدمات در سال 97 نسبت به سال پیش از آن 25 هزار نفر رشد داشته و تعداد کل مشترکین فاضلاب در این مدت به 5 هزار و 595 فقره افزایش یافته است.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان احداث و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیتی بالغ بر 46 هزار متر مکعب در شبانه روز در شهرهای زنجان ، ابهر ، ماهنشان و دندی را تاکنون محقق ساخته است.

جزء قاسمی گفت: تصفیه خانه فاضلاب نیز در شهرهای زنجان، ابهر، ماهنشان و دندی در دست بهره‌برداری بوده و در شهرهای خرمدره، زرین آباد و ارمغانخانه نیز در دست احداث است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه ارتقای مدول اول تصفیه خانه فاضلاب زنجان و احداث مدول دوم در این تصفیه خانه نیز از برنامه‌های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر