logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۱۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

120 واحد صنعتی کوچک و متوسط در استان پروانه بهره‌برداری دریافت می‌کنند/ بهره بردازی از 6 واحد بزرگ صنعتی در استان زنجان

120-واحد-صنعتی-کوچک-و-متوسط-در-استان-پروانه-بهره‌برداری-دریافت-می‌کنند-بهره-بردازی-از-6-واحد-بزرگ-صنعتی-در-استان-زنجان-

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به بهره برداری 6 واحد صنعتی در زنجان گفت: برخی از این واحدها طرح توسعه‌ای بوده که با سرمایه‌گذاری بالایی ایجاد شده که امسال فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 6 پروژه بزرگ تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد اظهار کرد: علاوه بر این 6 پروژه بزرگ تا پایان امسال در حدود 100 تا 120 واحد کوچک و متوسط در استان زنجان پروانه بهره برداری دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بزرگترین واحد ذوب فولاد کشور نیز توسط بخش خصوصی در استان زنجان در حال راه اندازی بوده که در استان برای یک هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر نیز روند جذب 500 نفر نیرو توسط این واحد صنعتی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه به گفته سرمایه‌گذار این پروژه ارزش فعلی این مجموعه شاید بالای 3 هزار میلیارد تومان باشد افزود: همه دستگاه‌های این شرکت خریداری شده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

1112واحد صنعتی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

فغفوری همچنین با اشاره به واحد سرجین بافت زنجان فاز‌های مختلفی از ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و پوشاک است افزود: دستگاه‌های حوزه ریسندگی این شرکت خریداری شده و براساس برآورد انجام شده دو فاز این مجموعه تا پایان امسال به‌بهر‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: فاز نخست این پروژه قطعا برای 700 تا 800 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه اطلس چین نیز از دیگر پروژه‌های بزرگ صنعتی استان است تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: این پروژه برای 700 نفر اشتغال ایجاد می‌کند و بالای 300 میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

وی فولادکاران افق ابهر را از دیگر پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان عنوان کرد و افزود: این پروژه نیز در تولید میلگردهای الکترود جوشکاری فعالیت خواهد کرد که فاز دوم این واحد به اندازی واحد موجود بوده امسال وارد فاز تولید می‌شود که بالای 200 میلیارد تومان بوده که برای 100 تا 120 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

فغفوری طرح توسعه‌ای راشا کاسپین را نیز از دیگر پروژه‌های بهره برداری شده امسال عنوان کرد و افزود: این پروژه جزو پروژه‌هایی است که پایان امسال افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: یک واحد کنسانتره آهن نیز در شهرستان سلطانیه با 120 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ایجاد شده که بالای 90 درصد در دهه فجر امسال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر