logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۱۸۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت وگو با موج رسا:

انجام رصدهای لازم در خصوص افزایش قیمت برخی اقلام در زنجان/ در تامین کالاهای مورد نیاز مردم هیچ مشکلی نداریم

انجام-رصدهای-لازم-در-خصوص-افزایش-قیمت-برخی-اقلام-در-زنجان-در-تامین-کالاهای-مورد-نیاز-مردم-هیچ-مشکلی-نداریم

فرماندار زنجان از جام رصدهای لازم در خصوص افزایش قیمت برخی اقلام در زنجان خبر داد.

رضا عسگری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش قیمت برخی اقلام در زنجان اظهار کرد: رصدهای لازم در این زمینه در حال انجام بوده و گزارشات در این زمینه اخذ شده است.

وی با بیان اینکه برخی شایعات و جو روانی ایجاد شده در این افزایش قیمت ها نقش دارد، ابراز کرد: اکنون التهابات بازار کم شده و مانند گذشته نیست اما با این وجود برخی شایعات به افزایش قیمت ها دامن می زنند.

بیشتر بخوانید:

ضعف عملکرد سازمانهای نظارتی بر قیمت کالاها

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه در تامین کالاهای مورد نیاز مردم هیچ مشکلی نداریم، عنوان کرد: برخی از اقلام از جمله قند و شکر بیش از نیاز استان و شهرستان تامین شده است.

وی با اشاره به افزایش نظارتها خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی مامور شدند تا مانع سودجویی و گرانفروشی در بازار شوند تا شاهد نابسامانی نباشیم.

عسگری با بیان اینکه از مردم نیز می خواهیم تا بیش از نیازشان خرید نکنند، ادامه داد: در خصوص افزایش قیمت چای و لوازم التحریر نیز رصدهای لازم در حال انجام است تا بازار را به حالت تعادل برگردانیم.

وی بیان کرد: ما اجازه نخواهیم داد تا برخی با سودجویی و به راه انداختن فضای دلالی بر قیمتها تاثیر گذاشته و آرامش روانی مردم را به هم بزنند.

فرماندار شهرستان زنجان اظهار کرد: این قول را به مردم می دهیم که در درجه نخست مشکلی در تامین اقلام مورد نیازشان پیش نیاید و همچنین اجازه به سودجویان را در این فضا ندهیم.

 //س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر