logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۱۸۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سردار کرمی در گفت وگو با موج رسا:

تلاشهای نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنی ها برای آسایش مردم است/ برای برخورد با هنجارشکنی ها و بی قانونی ها در کنار ناجا هستیم

تلاشهای-نیروی-انتظامی-در-برخورد-با-هنجارشکنی-ها-برای-آسایش-مردم-است-برای-برخورد-با-هنجارشکنی-ها-و-بی-قانونی-ها-در-کنار-ناجا-هستیم

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به مواضع اخیر فرمانده ناجا گفت: تلاشهای نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنی ها برای آسایش مردم است.

سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن حمایت و تشکر از سخنان فرمانده ناجا در برخورد با هنجارشکنی ها و بی قانونی ها اظهار کرد: نیروی انتظامی روز و شب تلاش می کند تا امنیت و آرامش در جامعه حاکم باشد.

وی با بیان تلاش نیروی انتظامی در جهت آسایش مردم است، ابراز کرد: برای اینکه نیروی انتظامی بتواند به وظیفه خود عمل کند، لازم است تا قوانین و مقررات را اجرا کند  بنابراین افرادی که تحت تاثیر رسانه های بیگانه هنجارشکنی و قانون شکنی کرده و ارزشهای اسلامی را زیرپا می گذارند نباید از برخوردهای نیروی نیروی انتظامی در امان باشند.

فرملنده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: افرادی که قانون شکنی و هنجارشکنی کرده و ارزشهای انقلابی و اسلامی را زیرپا می گذارند، باید منتظر برخوردهای قانونی نیروی انتظامی نیز باشند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج نیز از مواضع انقلابی فرمانده نیروی انتظامی کشور و فرماندهان نیروی انتظامی استانها به خصوص استان زنجان حمایت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: بسیج هرجا که لازم باشد با رعایت قوانین و مقررات در کنار نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنی ها و قانون شکنی ها خواهد بود.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر