logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۱۸۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

ارسال ۵۱۶ اثر به پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در زنجان/ مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و اختامیه جشنواره ۱۵ مرداد برگزار می شود

ارسال-۵۱۶-اثر-به-پنجمین-جشنواره-رسانه-ای-ابوذر-در-زنجان-مراسم-گرامیداشت-روز-خبرنگار-و-اختامیه-جشنواره-۱۵-مرداد-برگزار-می-شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از ارسال ۵۱۶ اثر به پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; عبدالله جعفری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به ارسال ۵۱۶ اثر به پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: ۱۰۲ نفر از اصحاب رسانه استان زنجان در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه هر سال شاهد استقبال ویژه خبرنگاران از جشنواره ابوذر هستیم، ابراز کرد: ارسال این تعداد اثر به این جشنواره و همچنین تمدید مهلت آن نشان می دهد که خبرنگاران هرساله آثاری را یرای این جشنواره تولید می کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه آثار برای داوری به تهران ارسال شد، عنوان کرد: اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار روز ۱۵ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مراسم روز خبرنگار بسیج رسانه استان و اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن شهید شهریاری صدا و سیمای زنجان برگزار خواهد شد.

جعفری با تاکید بر اینکه هر سال شاهد افزایش کیفیت آثار ارسالی به این جشنواره هستیم، یادآور شد: با اینکه مطبوعات زنجان امسال سال خوبی را از لحاظ چاب پشت سرنگذاشتند اما با این وجود شاهد افزایش کمی و کیفی آثار ارسالی هستیم.

وی با بیان اینکه تمام خبرنگاران استان بسیج رسانه را در کنار خود می بییند، تصریح کرد: در طول سال برنامه های متعددی برای خبرنگاران و فعالین رسانه ای استان پیش بینی کرده ایم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر