logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۱۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد

نگهداری از 61 کودک در مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست زنجان

نگهداری-از-61-کودک-در-مراکز-نگهداری-از-کودکان-بی‌سرپرست-زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از  نگهداری از 61 کودک در مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست زنجان خبر داد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشارکت‌های مردمی در انجام فعالیت‌ها در بهزیستی اظهار کرد: بهزیستی استان سعی بر آن دارد که با استفاده از امکانات و خدمات مادی و معنی افراد جامعه و مشارکت فعالانه خیرین نیازهایی از قبیل مسکن، تامین جهیزیه، هزینه ازدواج، هزینه درمان و هزینه تحصیل و ... را تامین کرده و گانی ارزشمند در جهت ارائه خدمات به محرومین و نیازمندان بردارد.

وی افزود: راه اندازی سامانه صدقه تلفنی به شماره 38818، اجرای طرح حامی به طور گسترده در سطح استان و انعقاد تفاهم نامه با خیرین در همین راستا بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 155 مهدکودک در استان زنجان موجود است، ابراز کرد: 5973 کودک در این مهدها مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با اشاره به وجود پنج مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در استان عنوان کرد: 61 کودک در این مرکز نگهداری می‌شود.

محمدی به وجود 10 کیلینیک مددکاری اجتماعی در سطح استان خاطرنشان کرد: 34 مرکز مشاوره و امور روان شناختی و سه مرکز ژنتیک نیز در استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 12 مرکز درمان سرپایی معتادین در استان زنجان وجود دارد، گفت: همچنین مرکز اقامتی و بهبود و بازتوانی معتادین به تعداد 13 مرکز در حال فعالیت هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ‏با اشاره به فعالیت 98 مرکز خیریه در سطح استان زنجان اظهار کرد: 584 شغل نیز توسط بهزیستی استان ایجاد شده و 191 مسکن نیز به مددجویان واگذار شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر