logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۱۸۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی مطرح شد؛

اتمام پارک موزه دفاع مقدس نیازمند عزم همگانی است/پارک موزه دفاع مقدس ظرفیت فرهنگی زنجان

اتمام-پارک-موزه-دفاع-مقدس-نیازمند-عزم-همگانی-است-پارک-موزه-دفاع-مقدس-ظرفیت-فرهنگی-زنجان

استاندار زنجان گفت:همه دستگاه های اجرایی دخیل در امر پارک موزه زنجان باید در قالب تشکیل کمیته به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی عصر چهارشنبه در جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار داشت: با عزم جدی می توان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را تکمیل کرد.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زنجان در سال ۸۹ در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع کلنگ‌ زنی شده است، افزود: نبود اعتبارات موجب شده تا با گذشت ۹ سال تنها ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول برضرورت تشکیل کمیته‌ای با حضور دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد و گفت: باید وظایف دستگاه های اجرایی تفکیک شود.

استاندار زنجان با اشاره به حضور مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن، شهرداری در این کمیته، بیان داشت: ارتش، معاونت عمرانی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های مرتبط نیز باید در این کمیته عضو شوند.

حقیقی با بیان اینکه این کمیته باید ظرف یک هفته آینده تشکیل شود، بیان داشت: ضروری است از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای این پروژه استفاده شود.

بیشتر بخوانید

وی برضرورت اولویت‌بندی و مرحله‌بندی مراحل کار تاکید کرد و گفت:اگر عزم جدی در استان وجود داشته باشد پیشرفت مطلوبی را می‌توان شاهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: این پروژه موجب حفظ هویت و تاریخ کشور می شود و به همین دلیل باید عزم جدی برای اجرای پروژه وجود داشته باشد.

آیت الله شیخ علی خاتمی بیان داشت: دستگاه های اجرایی باید هر اقدامی که از دستشان برمی‌آید برای اجرای این پروژه به کار بگیرند.

وی باید با استفاده از ظرفیت این مراکز و روایت‌ها و سایر کارهای فرهنگی، تاریخ جنگ تحمیلی برای اقشار مختلف جامعه گفته شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر