logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۱۸۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

کیفیت تولید خودرو در کشور قابل قبول نیست/ تحول در صنعت خودروسازی در مرحله بررسی‌های اولیه قرار دارد

کیفیت-تولید-خودرو-در-کشور-قابل-قبول-نیست-تحول-در-صنعت-خودروسازی-در-مرحله-بررسی‌های-اولیه-قرار-دارد

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به وضعیت صنعت خودرو گفت: کیفیت تولید خودرو در کشور قابل قبول نیست.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت خودروسازی کشور اظهار کرد: جلسات کمیسیون صنایع در مورد وضعیت خودروسازی ادامه دارد، اکنون وزارت صمت و مدیران صنعت خودرو بیشتر به دنبال تثبیت بازار هستند و کارهایی نیز در خصوص تحول در صنعت خودروسازی نیز در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه مذاکراتی در این زمینه در حال انجام است، ابراز کرد: امیدواریم این اقدامات به موقع نتیجه دهد باید توجه داشت که با وضعیت فعلی حاکم در این صنعت این اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید کمک کنیم تا تولید کنندگان داخلی بتوانند هم تیراژ تولید را بالا ببرند و هم افزایش کیفیت داشته باشند، افزود: اکنون در صنعت خودرو کشور مسله اصلی تیراژ است که باید تولید کنندگان بتوانند برحسب نیاز بازار تولید داشته باشند.

وی با بیان اینکه به لحاظ کمی با نیاز بازار تامین شود، خاطرنشان کرد: بعد از حل این مسئله باید به سراغ افزایش کیفیت خودروهای داخلی برویم.

احمدی با تاکید بر اینکه این سطح از کیفیت در تولید خودرو در کشور مورد قبول نیست، بیان کرد: با عزمی جدی و کار جهادی در راستای پیشرفت صنعت خودروسازی انجام شود تا ما شاهد افزایش کمی و کیفی خودروهای تولید داخل باشیم.

وی با بیان اینکه خودروسازی ما باید ما صنعت دفاعی بومی و پیشرفته شود، خاطرنشان کرد: وقتی ما توان تولید دقیق‌ترین موشک‌ها را داریم، بنابراین می‌توانیم خودروهایی تولید نیم که توان رقابت در بازار جهانی را داشته باشند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر