logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۱۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به همت جمعیت هلال احمر زنجان

دوره آموزشی تک پودمان امور اجرایی داروخانه در زنجان برگزار می شود

دوره-آموزشی-تک-پودمان-امور-اجرایی-داروخانه-در-زنجان-برگزار-می-شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد: این جمعیت دوره آموزشی تک پودمان امور اجرایی داروخانه را برای عموم علاقمندانی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر هستند، برگزار می کند.

به گزارش موج رسا; شهرام میرزایی» در جمع خبرنگاران،گفت: داروخانه به عنوان حلقه واسط بین پزشک با بیمار به لحاظ تامین دارو و نقش روانی در تعامل با بیمار به شمار می رو لذا در جریان سلامت جامعه نقش ویژه ای برای آن لحاظ کرد.
وی تاکید کرد: شیوه های مدیریت سنتی داروخانه ها و استفاده از افراد غیرمجرب زیان های جبران ناپذیری را به بیمار، نظام دارویی و سلامت جامعه وارد می کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حال حاضر در کنار دکتر داروساز در داروخانه باید سایر عوامل با دریافت آموزش های مشخصی در این حرفه حساس و مهم اقدام به ارائه خدمات کنند.
 میرزایی خاطرنشان کرد: بر همین اساس جمعیت هلال احمر این استان دوره های آموزشی تک پودمان امور اجرایی را همه شهروندان علاقمند دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر به مدت 208 ساعت طی چهارماه برگزار می کند.
وی ادامه داد: برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی نامه معتبر، قابل ترجمه، مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، قابل ارائه به همه سازمان های دولتی و غیردولتی به عنوان دوره های آموزشی ضمن خدمت صادر می شود.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ثبت نام در این کلاس ها از یکم مرداد آغاز و تا پنجم ماه جاری ادامه دارد و شروع آموزش ها نیز از 15 همین برج خواهد بود.
 میرزایی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای ثبت نام در این دوره های آموزشی می توانند در این مدت زمان بیان شده از 8 صبح تا 16 بعدازظهر به مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان، واقع در هنرستان، خیابان فاتح جنب مسجدالنبی(ص) مراجعه کنند.
 وی اضافه کرد: اولویت شرکت در این دوره آموزشی با فراگیرانی خواهد بود که سابقه همکاری در داروخانه را داشته باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر