logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۱۸۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان:

7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان متلاشی شد/ 1120 نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند

7-باند-تهیه-و-توزیع-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-متلاشی-شد-1120-نفر-در-حوزه-مواد-مخدر-دستگیر-شدند

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر یک هزار و 120 نفر در سطح استان زنجان دستگیر شدند.

به گزارش موج رسا; سعید بابایی امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به میزان کشف انواع مواد مخدر در استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 589 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مشابه سال گذشته کاهش یافته است عنوان کرد: بیشترین کشفیات مواد مخدر مربوط به تریاک بوده که بیش از 507 کیلوگرم بوده و بعد از تریاک مواد مخدر حشیش با بیش از 42 کیلوگرم بیشترین کشفیات در استان زنجان بود.

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با اشاره به انهدام 7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر استان زنجان عنوان کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر یک هزارو 120 نفر در سطح استان زنجان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

استفاده از سگ‌های مواد یاب در حوزه مبارزه با مواد مخدر

150نفر از معتادان متجاهر در استان زنجان جمع آوری شدند

وی با اشاره به اجرای طرح سه گانه در مبارزه با مواد مخدر در سطح استان افزود: طرحهای سه گانه شامل کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء امنیت اجتماعی بوده که در سطح استان زنجان هر ساله انجام می‌شود که امسال نیز در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

بابایی افزود: امسال 751 طرح در سطح استان در حوزه مواد مخدر اجرا شده و همچنین در این حوزه 148 دستگاه خودرو و 37 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

وی با اشاره به تفکیک آمار دستگیر شدگان در حوزه مواد مخدر افزود: در این حوزه از مجموع یک هزارو  120 نفر دستگیر شده 25 نفر زن بودند که نسبت به سال گذشته نیز 4 درصد افزایش یافته و یک هزارو 95 نفر نیز مرد بودند.

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با اشاره به میانگین سنی دستگیر شدگان در حوزه مواد مخدر افزود: 384 نفر در بین سنین 15 تا 30 سال هستند و 480 نفر در سنین 35 تا 45 نفر بوده و 220 نفر نیز در سنین 50 تا 60 و 36 نفر نیز در سنین 60 به بالا بودند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر