logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۱۸۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

پرداخت ۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان زنجان

پرداخت-۷-میلیارد-و-۲۷۰-میلیون-تومان-تسهیلات-مشاغل-خانگی-در-استان-زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از پرداخت ۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; محمدرضا یوسفی امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان با اشاره به راهبردهای اجرایی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی اظهار کرد: اشتغال محور کردن سیاست های پولی، مالی و تجاری، بهسازی نهادی در حوزه اشتغال و بهبود فضای کسب و کار، بهسازی نظام تامین مالی کسب و کارهای خرد، کوچک، متوسط و نوین و مشاغل خانگی و توسعه منابع انسانی کارآفرینی و بهبود مهارتی از جمله این راهبردها است.

وی افزود: توسعه اشتغال زنان ، ایجاد اشتغال از طریق مشارکت مردمی با توجه ویژه به گروه های کم برخوردار، توسعه مشاغل سبز، ایجاد ساز و کارهای لازم برای انتقال از اشتغال غیررسمی به سمت اشتغال رسمی در حوزه قانون کار و توسعه و سرمایه گذاری معطوف به نیروی کار و طرح کار عمومی از دیگر راهبرهای اجرای هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به محورهای اصلی کار شایسته عنوان کرد: ایجاد و توسعه اشتغال مولد، برخورداری از حمایت های اجتماعی، تضمین حقوق بنیادین کار و ... از جمله محورها هستند.

وی با اشاره به تسهیلات مشاغل خانگی گفت: ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون منابع در این خصوص در نظر گرفته شده بود که  ۱۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان تامین شده که ۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان را پرداخت کردیم.

یوسفی با اشاره به برنامه ایجاد 687 شغل از محل این تسهیلات ادامه داد: تا به امروز ۴۷۶ شغل ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در خصوص اشتغال خانگی در مجموع ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان منابع داریم که پیشنهاد می‌شود اولویت با شهرستانهای کمتر برخوردار باشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر