logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۱۸۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

‏6 واحد تولیدی را امسال در استان زنجان افتتاح می‌کنیم/ لزوم هدایت منابع اشتغال خانگی به شغلهای موثر و مناطق کم برخوردار ‏

‏6-واحد-تولیدی-را-امسال-در-استان-زنجان-افتتاح-می‌کنیم-لزوم-هدایت-منابع-اشتغال-خانگی-به-شغلهای-موثر-و-مناطق-کم-برخوردار-‏

استاندار زنجان با اشاره به برنامه استان در افتتاح واحدهای تولیدی‏ گفت: 6 واحد تولیدی را امسال در استان زنجان افتتاح می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه کارگوه اشتغال استان زنجان با بیان اینکه باید راهبردهای اجرایی بومی شود، اظهار کرد: باید توجه داشت که در این خصوص نباید کلی گویی کنیم و موارد باشد مشخص و قابل سنجش باشد.

وی با بیان اینکه در جلسه آینده باید کمیته رصد اشتغال گزارشی ارائه دهد، ابراز کرد: باید مشخص شود که وقتی 150 نفر واجد شرایطی که ایران ترانسفو جذب می‌کند به کجا سیده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در مورد جذب نیروی البرز ناب آرش نیز باید گزارشی ارائه شود، عنوان کرد: کمیته اشتغال باید به صورت عددی گزارش دهد.

وی با بیان اینکه 6 واحد تولیدی را امسال افتتاح می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در مورد موضوع پسماندها تعریف پروژه باید صورت گیرد یعنی در تعریف ۴۰ پروژه باید با تکیه بر پروژه ورزش وجوانان باشد.

حقیقی با تاکید بر اینکه منابع اشتعال خانگی به شغلهای موثر و مناطق کم برخوردار هدایت شود، ادامه داد: کارهای خوبی در حوزه آی سی تی انجام شده و باید کمیته و هیئت اندیشه ورزی در این راستا درست کنیم تا به سوالات پاسخ داده و اشکالات را احصا کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث آی سی تی موضوع آمدوزش مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: باید از ظرفیت زنجانی‌های در این حوزه استفاده کرد یعنی چرا بهره زنجانی های فعال در این حوزه به زنجان نرسد.

استاندار زنجان با بیان اینکه یک نشست و همایش در این زمینه برگزار شود تا جوانان خودمان را جذب کنیم، اظهار کرد: گروه کارشناسی باید در این زمینه تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه ما کم کم باید کارهای سنتی را کنار بگذاریم، افزود: باید مشخص شود که چطور می‌توان در این زمینه کمک کرد تا وضعیت ما بهتر شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر