logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۱۸۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

پتروشیمی زنجان باید تا پایان امسال به پیشرفت 35 درصدی برسد

پتروشیمی-زنجان-باید-تا-پایان-امسال-به-پیشرفت-35-درصدی-برسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه مقرر شده سه سال بعد از گشایش اعتبار ارزی، پتروشیمی زنجان فعالیت خود را آغاز کند گفت: براساس این برنامه باید تا پایان امسال این پروژه به پیشرفت 35 درصدی برسد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی زنجان اظهار کرد: مقرر شده از زمان گشایش اعتبار در مدت سه سال این پروژه به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: بخشی از اجناس مورد نیاز این شرکت به میزان 14 میلیون یورو اخیرا خریداری شد و اگر اتفاق خاصی نیفتد روند کار ادامه دار است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه تخصیص ارز این شرکت اتفاق افتاده است افزود: باید حداقل تا پایان امسال این شرکت به پیشرفت 35 درصدی برسد.

وی با بیان اینکه اگر این میزان پیشرفت در این شرکت اتفاق بیفتد ما می‌توانیم بگوییم که روند کار با برنامه پیش‌بینی شده جلو می‌رود عنوان کرد: اگر تا پایان امسال این شرکت به پیشرفت 35 درصدی برسد جای امیدواری دارد.

فغفوری با اشاره به اینکه روند کار در حال پیگیری است گفت: اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم تا پایان امسال با امیدواری بگوییم که این شرکت در دو سال آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

پتروشیمی زنجان به یک خواسته و دغدغه مردمی تبدیل شده است

وی در ادامه با اشاره به فعالیتهای بخش خصوصی افزود: یکی از مزیت‌های استان زنجان این است که تمام کارخانجات استان زنجان در اختیار بخش خصوصی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: با این شرایط بخش خصوصی در استان زنجان خوب کار کرده و روند خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این برهه کمک به نظام و هم راستا شدن با نظام برای خیلی از فعالان بخش خصوصی مهم است افزود: امیدواریم همچنان این فضای ایجاد شده ادامه دار باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر