logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۱۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

کشف دارو‌های غیرمجاز به ارزش 300 میلیون ریال در زنجان/ 12 سارق و معتاد متجاهر در ابهر دستگیر شدند

کشف-دارو‌های-غیرمجاز-به-ارزش-300-میلیون-ریال-در-زنجان-12-سارق-و-معتاد-متجاهر-در-ابهر-دستگیر-شدند-

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامي استان از کشف 6 هزار و100 قلم انواع داروهاي غيرمجاز به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال خبرداد.

سعید بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پي دريافت خبري مبني بر اينكه فردي اقدام به فروش داروهاي غيرمجاز مي‌کند بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پلیس قرار گرفت‌.

وي تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از انجام تحقيقات‌، در بازرسي از محل تعداد 6 هزار و100   قلم انواع دارو هاي غير مجاز كشف كردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بيان اينكه كارشناسان ارزش تقريبي داروهاي مكشوفه غیرمجاز را 300 میلیون ريال اعلام كردند افزود: متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

وی با بيان اينكه نيروي انتظامي حسب وظيفه ذاتي خود براي تامين امنيت وآرامش شهروندان تمام تلاش مي كند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك موضوع را ازطريق تماس با تلفن 110 و 128به پليس اطلاع دهند.

بابایی در ادامه از دستگیری 12 سارق و معتاد متجاهر در ابهر خبرداد و افزود: این افراد در قالب طرح پاکسازی انجام شد.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان ابهر، طرح مبارزه با سرقت و برخورد با معتادان متجاهر با هدف پیشگیری و کنترل سرقت روزانه در دستور کار پليس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری 12 سارق و متجاهر شده و به یگان انتظامی انتقال شدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات متهمان به سرقت و کش روزنی، کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر