logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۱۸۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

عرضه اسلام ناب وظیفه تبلیغات اسلامی

عرضه-اسلام-ناب-وظیفه-تبلیغات-اسلامی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:اصل وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی عرضه اسلام ناب محمدی محسوب می شود. 

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد قمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان،اظهارداشت:اصل وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی عرضه اسلام ناب محمدی محسوب می شود.

وی برضرورت بهره گیری از تمام توان و ظرفیت در این زمینه تأکید کرد و گفت: حمایت های نماینده ولی فقیه در استان باعث گستردگی و افزایش ظرفیت های حوزه تبلیغ دینی در استان می شود.
وی ادامه داد: دشمن با همه توان وارد عرصه مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و ارزش های دینی را هدف قرار داده و تلاش می کند ارزش های دینی را در جامعه کمرنگ کند.
حجت الاسلام قمی بیان داشت: حمایت های نماینده ولی فقیه در راستای توسعه تبلیغات دینی زمینه مناسب را برای نشر معارف اسلام ناب تقویت می کند.

آیت الله علی خاتمی در این دیدار اظهار داشت: تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای اولیه نظام اسلامی است که توسط امام خمینی (ره) تاسیس شد.

وی با بیان اینکه شرایط بد تبلیغات قبل از انقلاب اسلامی  یکی از اهداف مهم این تشکیل این نهاد بود،ادامه داد: تبلیغات اسلامی در حد توان خوب عمل کرده است اما برای تقویت آن باید مدیریت لازم انجام شود.

*بسترهای تبلیغی به روزرسانی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به توطئه های دشمنان با تبلیغات گسترده،بیان داشت: تبلیغات امروز با گذشته متفاوت است و باید بسترهای تبلیغی به روزرسانی شود.

آیت الله خاتمی برضرورت آشنایی روحانیون با ابزار به روز و شیوه های جدید تبلیغاتی تاکید کرد و گفت: روحانیونی که برای تبلیغات اعزام می شوند باید اثرگذار بوده و به دانش روز مسلح شوند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به تبلیغات منبری و چهره به چهره،تصریح کرد: باید از روش های جدی تبلیغ بهره گیری کرد.

بیشتر بخوانید

امام جمعه زنجان گفت: حجت الاسلام سعید احمدی یک چهره فرهنگی و حوزوی است که امیدواریم وجود این چهره در استان مایه خیر و برکت باشد.

وی بیان داشت: حجت الاسلام صفی یاری از نیروهای ارزشی بودند و در حوزه فرهنگی فعالیت ها و نظرات خوبی داشتند و بسیار نکته سنج بودند.//k

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر