logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۱۸۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

تحقق گام دوم انقلاب نیازمند جهاد شبانه روزی است

تحقق-گام-دوم-انقلاب-نیازمند-جهاد-شبانه-روزی-است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:گام اول انقلاب طی شده و باید گام بعدی انقلاب هم بهتر از گام اول انقلاب طی شود. باید در گام دوم انقلاب گام‌های بهتری با تلاش و جهاد شبانه‌روزی برداشته شود.

به گزارش موج رسا;حجت الاسلام محمد قمی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان،با اشاره به بندهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،اظهار داشت: باید در گام دوم انقلاب گام های بهتری با تلاش و جهاد شبانه روزی برداریم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه باید به گونه ای اقدام کرد که  شرمنده خانواده شهدا نباشیم،ادامه داد: بدهکار امام و شهدا هستیم باید برای مجد و عظمت اسلام ناب محمدی تلاش بیشتری انجام دهیم.

این مسئول با تقدیر از از فعالیت های حجت الاسلام صفی یاری در سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان، گفت: از انتخاب حجت الاسلام احمدی آرامش دارم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رضایت مردم و مقام معظم رهبری باید سرلوحه امور و فعالیت های ما باشد،خاطرنشان کرد: امروز در شرایط جامعه باید بیشتر به مردم خدمت کرد.

حجت الاسلام قمی با اشاره به سخنی که می شود تفاوت را در زمانه دید، گفت: توقیف نفتکش اسپانیا و بریتانیا و نابودی پهباد ایالات متحده انسان را به حافظه تاریخی می برد.

وی خاطرنشان کرد: روزگاری شخص اول ممکلت برای شاه شدن باید واسطه به سفیر بریتانیا می فرستاد و او هم برای شاه شدن او،شرط می گذاشت که اگر تعهد کنی.

این مسئول بیان داشت: از آنروز به اینجا رسیده ایم و اگر اراده ما به اراده مردم گره بخورد و در مسیر الهی گام برداریم، همه چیز قابل حل است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر