logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۱۸۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سازمان صنعت زنجان خبرداد

کاهش مشکلات تامین و توزیع لاستیک در زنجان

کاهش-مشکلات-تامین-و-توزیع-لاستیک-در-زنجان

معاون بازرسي، نظارت و حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:مشکلات تامین و توزیع لاستیک خودروهای سبک و سنگین در استان زنجان به نحو مطلوبی کاهش یافته است.

اسماعیل مسلمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:هماهنگی و نظارت در تامین کالاهای اساسی بر اساس مصوبات ستاد تنظیم کشور انجام می شود.

وی با اشاره به تامین و توزیع مطلوب لاستیک برای خودروهای سنگین به ویژه مسافری و خودروهای سبک در زنجان، خاطرنشان کرد: مشکلات تامین و توزیع لاستیک به نحو مطلوبی کاهش یافته است.

این مسئول با اشاره به به روز رسانی کالاها و خدمات به ویژه رستوران های داخل شهر،افزود: پس از آنکه ثباتی در قیمت نهایی رستوان ها شاهد هستیم،موضوع نرخ گذاری رستوران ها انجام شده و اعلام می شود.

بیشتر بخوانید

معاون بازرسي، نظارت و حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به ادامه نظارت و رسیدگی به شکایات همشهریان به ویژه مسافران،گفت: شکایاتی که از طریق سامانه 124 در اختیار ما قرار می گیرد، در همان روز رسیدگی می شود.

مسلمی با اشاره به اجرای گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی زنجان، یادآور شد:این گشت های مشترک با همکاری اتاق اصناف به منظور سرکشی به رستوران های بین راهی در تابستان ادامه دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر