logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۱۸۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
هشدار استاندار زنجان؛

اتمام حجت با مدیران غایب در جلسات مهم استانداری/ اولویت برخوردها با متخلفان صاحب منصب باشد

اتمام-حجت-با-مدیران-غایب-در-جلسات-مهم-استانداری-اولویت-برخوردها-با-متخلفان-صاحب-منصب-باشد

استاندار زنجان به مدیران کل استان به جهت عدم حضور در برخی از جلسات مهم استانداری هشدار داد.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای حفاظت منابع آب استان با اشاره به عدم حضور برخی از مدیران در جلسات مهم اظهار کرد: از این پس مدیری حق ندارد در جلسات مهمی که تشکیل می‌شود معاون خود را بفرستد.

وی تاکید کرد: حتما باید مدیران در این جلسات حضور داشته باشند تا تصمیماتی که در این جلسات گرفته می‌شود نتیجه بخش باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از این پس اگری مدیری در جلسات حضور نداشته باشد قطعا برخورد شده و پست خود از دست خواهد داد افزود: مدیری که به دولت متعهد است باید به تعهدات خود عمل کند و مواردی که در جلسات مصوب می‌شود باید به اجرا برسد که نتیجه عدم حضور مدیران بلاتکلیفی برخی از مصوبات می‌شود.

بیشتر بخوانید:

3700 چاه فاقد پروانه بهره‌برداری در دشت زنجان وجود دارد

وی در ادامه با اشاره با تاکید بر برخورد با متخلفان حوزه آّب افزود: باید برخوردها با متخلفانی که قلدر هستند شروع شود و مردم اگر ببیند برخی‌ها قلدری می‌کنند و کسی هم نمی‌تواند جلو آنها بایستد عصبانی شده و این موضوع مردم را آزاد می‌دهد.

حقیقی عنوان کرد: برخورد با متخلفانی که صاحب منصب و مکنت در جامعه هستند باید انجام شود و باید ابتدا با این افراد برخورد شود بعد از آن به سراغ دیگران باید رفت.

وی با اشاره به اینکه مردم حق دارند از برخی کارهای ما عصبانی باشند افزود: چون برخورد با یک عده‌ای که دارای منصب هستند انجام نمی‌شود و مردم با دیدن این صحنه‌ها به شدت عصبانی می‌شوند.

استاندار زنجان لیست افرادی که منصب‌دار که چاه‌های غیرمجاز دارند باید مشخص شود افزود: یک عده از افرادی که چاه غیرمجاز دارند کشاورزان واقعی نیستند.

وی عنوان کرد: بنده اعتقاد دارم با همه متخلفان باید برخورد شود ولی این برخوردها باید از افراد منصب دار آغاز شود و اگر این برخوردها از یک کشاورز که شغل واقعی آن کشاورزی بوده شروع شود و برخی‌ها که شغل‌شان کشاورزی نیست برخوردی نشود ظلم شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر