logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۱۸۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

گردش 277 هزار پرونده امور کیفری و مدنی در دستگاه قضایی استان زنجان/ عملکرد کمیسیون رفع تداخلات باید ارتقاء یابد

گردش-277-هزار-پرونده-امور-کیفری-و-مدنی-در-دستگاه-قضایی-استان-زنجان-عملکرد-کمیسیون-رفع-تداخلات-باید-ارتقاء-یابد-

رئیس کل دادگستری استان زنجان از گردش 277 هزار پرونده امور کیفری و مدنی در دستگاه قضایی استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا;حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه بررسی عملکرد کمیسیون رفع تداخلات اراضی با اشاره به گزارش مدیرجهاد کشاورزی استان اظهار کرد: اینکه درراستای  عملکرد و اقدامات این کمیسیون  جزء سه استان برتر در کشور هستیم ارزشمند است  اما برای رسیدن به اهداف بالاتر  باید تلاش مضاعت انجام شود.

وی با بیان تفاوتهای شاخص استان زنجان با سایر استانها در حوزه کشاورزی  تصریح کرد: بنا به اعلام جهاد کشاورزی استان 31 در صد جمعیت استان در امر کشاورزی فعالیت می کنند که این معدل در کشور 18 درصد می باشد و این معدل بسیار خوبی برای استان  می باشد .

رئیس شورای قضایی استان زنجان از گردش تعداد 277 هزار پرونده در امور کیفری و مدنی در دستگاه قضایی استان خبر داد و گفت: از  این تعداد پرونده بخشی  بطور مستقیم و بخشی بطور غیر مستقیم   به حوزه زمین مربوط می شود.

صادقی نیارکی همکاری و همراهی کلیه دستگاهها برای پیشبرد کارها و حل مشکلات در حوزه اراضی را امری ضروری بیان کرد و خواستار مشارکت و تلاش مضاعف برای تعیین تکلیف پرونده ها و مشکلات  موجود کمیسیون رفع تداخلات شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان برآسیب شناسی و علت یابی در  خصوص کند بودن پیشرفت در کارها در حوزه  اراضی تأکید و خاطرنشان کرد: چرا این قدر پرونده بلا تکلیف در حوزه اراضی  در استان وجود دارد؟ برای حل  این مشکل نیاز به  برنامه ریزی و اقدامات  بر اساس سند تحول هستیم .  .

وی عنوان کرد: خروجی مثبت و تسریع در اقدامات به کار جمعی بستگی دارد  لذا در صورتی که برخی دستگاهها به وظایف خود عمل نکنند تلاش سایر  سازمانها به ثمر نخواهد نشست.   

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر