logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۱۸۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

روحانی با موج آفرینی ما دوباره رای آورد/ باید به روحانی می‌گفتیم که تو اصولگرا هستی و نباید ادای خاتمی را دربیاوری

روحانی-با-موج-آفرینی-ما-دوباره-رای-آورد-باید-به-روحانی-می‌گفتیم-که-تو-اصولگرا-هستی-و-نباید-ادای-خاتمی-را-دربیاوری

وکیلی، عضو فراکسیون امید گفته است که این اصلاح طلبان بودند که برای روحانی موج آفرینی کردند وگرنه روحانی برای پیروزی در سال 96 رایی نداشت.

به گزارش موج رسا; محمد علی وکیلی، نماینده اصلاح طلب مجلس و مدیرمسئول روزنامه ابتکار در گفتگو با خبرگزاری مهر اعترافات مهمی را بیان کرده است. برای نمونه وکیلی به عنوان یک چهره رسانه ای اصلاح طلب و همچنین عضو برجسته فراکسیون امید صریحا روحانی را فاقد آرا برای پیروزی در دور دوم دانسته و پیرزوی وی را ثمره موج آفرینی جریان اصلاحات بیان کرده است. این اعتراف را می توان سند جدیدی برای منفعت طلبی و قبیله پرستی اصلاح طلبان دانست چرا که حاضر می شوند با یک موج آفرینی(!) روزی بهارستان را با امثال فاطمه حسینی تصاحب کنند و روز دیگر برای تمدید دولت ناکارآمد حسن روحانی سنگ تمام بگذارند.    به گزارش موج رسا، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:    *برخی مواضع رئیس جمهور در خصوص اصلاح طلبان عامل افزایش نارضایتی‌ها شده است. نقل قولی که از آقای روحانی خطاب به آقای جهانگیری در فضای عمومی منتشر شد بدنه اصلاح‌طلبی را علیه ائتلاف با اعتدالیون جَری کرده است.    *باید مأموریت روحانی را برایش توضیح می‌دادیم که آقای روحانی! ما می‌دانیم که تو اصولگرا هستی و به همین دلیل حرفت در ساختار حکومت خریدار دارد بنابراین از این جهت نباید ادای خاتمی را در بیاوری، انتظار نداریم که دولت اصلاح‌طلب شکل دهی و یا با تقابل با حاکمیت، حصر را برداری.    *آقای روحانی شعار رفع حصر داد. ما معتقد بودیم که لازم نبود آقای روحانی چنین شعاری را بدهد، این مسئله با شعار قابل حل نبود با متدولوژی تعامل قابل حل بود چون شعار داد نتوانست حل کند. آقای روحانی در ایام انتخابات حساسیت‌ها را برانگیخت.

*این دولت با اطلاع نسبت به اتفاقاتی که در طول سالیان گذشته افتاده بود به مردم وعده داد که اولاً نگذارد این وضعیت تشدید شود، ثانیاً تلاش می‌کند که این وضع به شرایط نرمال برگردد و این قطار رو به سقوط را به ریل اصلی بازگرداند. از نظر من سهم ناتوانی دولت در بُرون بُرد کشور از مشکلات موجود از منظر مسئولیت سهم بالایی است اما سهم‌اش در پیدایش مشکلات کمتر از ۵۰ درصد است.    *فراکسیون امید به عنوان فراکسیونی که نماینده جریان اصلاح طلبی در حاکمیت است و سهمش در پیدایش دولت روحانی بالای ۹۵ درصد بوده است، سهم قابل توجهی از حیث مسئولیت در بروز وضعیت کنونی کشور دارد.    هر کدام از اعضای فراکسیون امید ده‌ها سخنرانی برای پیروزی روحانی انجام دادند و جریان اصلی حمایت از کاندیداتوری روحانی در انتخابات دور دوم، بر عهده فراکسیون امید بود و این موج مردمی را فراکسیون امید و جریان اصلاح طلب در دوره دوم برای روحانی خلق کرد به عبارت دیگر کارنامه آقای حسن روحانی نمی‌توانست در دوره دوم آرای مورد نیاز را جلب کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر