logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۱۸۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان:

استقبالی برای پروازهای هوایی عتبات در زنجان وجود ندارد

استقبالی-برای-پروازهای-هوایی-عتبات-در-زنجان-وجود-ندارد

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت:مردم زنجان استقبالی برای پروازهای هوایی عتبات عالیات ندارند و به همین دلیل پرواز هوایی محقق نمی شود.

فرامرز بایایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر سفر عتبات عالیات زنجان در کمترین شرایط قرار گرفته است و به دلیل گرمی هوا درخواست ها کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه سفر عتبات عالیات بنا به نیازهایی که پیش می آید دارای متقاضی می شود، افزود: در حال حاضر قیمت سفر زمینی عتبات عالیات یک میلیون و 730 هزار تومان است.

این مسئول از حذف ویزای 50 دلاری عتبات عالیات خبرداد و گفت: همچنین مردم در اربعین نیز بدون ویزا به عتبات سفر می کنند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر فقط هزینه های جاری عتبات عالیات دریافت می شود،ادامه داد: مردم با دفاتر زیارتی مجاز به عتبات عالیات سفر کنند.

بابایی از فعالیت 22 دفتر زیارتی زیر نظر حج و زیارت در استان زنجان خبرداد و گفت: این دفاتر زیارتی دارای مجوز بند پ سازمان حج و زیارت بوده و امور زیارتی را انجام می دهند.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص عتبات عالیات هوایی،گفت: بارها این موضوع را بررسی و عملی کردیم، متاسفانه در زنجان ظرفیت پرواز وجود ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نمی توان هواپیمایی را چارتر کرد درحالی که نتوان زائر مورد نیاز را تامین کرد.

بیشتر بخوانید

اعزام 1330 زنجانی به عتبات عالیات

آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات

 مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه این جور فعالیت ها در سال های گذشته انجام شد اما ظرفیت هوایی محقق نشد، افزود: مردم زنجان دنبال هزینه های پایین بوده و هجوم به ارزانی زیادتر است.

بابایی قیمت پروازهای هوایی عتبات را دو برابر زمینی عنوان کرد و گفت: در صورت عدم استقبال زائران نمی توان خسارت های ناشی از عدم پر شدن پرواز را جبران کرد.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه استعدادها ارزیابی و بررسی شده و هرگز زمینه ای یافت نشده است،افزود: در ایام عید چند پرواز هوایی می گیریم اما ایستگاه پروازی ما تهران است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر