logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۱۸۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دادستان استان زنجان:

در برخورد با تغییرکاربریها هیچ اغماض و مسامحه‌ای نخواهیم کرد

در-برخورد-با-تغییرکاربریها-هیچ-اغماض-و-مسامحه‌ای-نخواهیم-کرد

دادستان استان زنجان با تاکید بر اینکه در برخورد با تغییرکاربریها در استان زنجان گفت: هیچ اغماض و مسامحه‌ای با هیچ مجموعه‌ای نخواهیم کرد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محسن کرمی امروز در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال با اشاره به اینکه موضوع تغییر کاربری یکی از موضوعات مهم در سطح استان زنجان است اظهار کرد: در یک نگاه به امورات می‌توان پی برد که این حوزه دچار سهل انگاری شده است.

وی با اشاره به اینکه گویا موضوع تغییر کاربریها در استان زنجان عادی سازی شده است افزود: در این حوزه شعار به گوش می‌رسد ولی در واقعیت این گونه نیست.

دادستان زنجان با اشاره به بالا بودن تغییر کاربریها در باغ شهرهای استان افزود: درصد مقایسه تغییر کاربریهای فردی نسبت به تغییر کاربریها در باغ شهرها هفت ده هزارم است.

وی افزود: این نشان می‌دهد که در شکل گیری فساد دست‌های پنهان، سودهای کلان و منافع عظیم در کار است.

بیشتر بخوانید:

وجود 53 باغ شهر غیرمجاز در استان زنجان

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه در این راستا نیز سهل انگاری مجموعه حاکمیتی منجر به رسیدن به این وضعیت شده است افزود: ما هیچ اغماض، مسامحه با هیچ مجموعه‌ای نداریم.

وی با بیان اینکه فضل الخطاب ما قانون بوده و قانون بدون ملاحضه اجرا خواهد شد افزود: مجموعه جهاد کشاورزی نیز با عظم و همت جدیدی باید وارد میدان شود.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نیز بدون ملاحظات نیروی انتظامی نیز با تمام توان از این موضوع حمایت کنند افزود: اولویت ما در حال حاضر اجرای موضوع یک و دو ماده 10 است.

وی عنوان کرد: آرای قطعی داریم و این آرا باید اجرا شوند و نباید اجازه تکمیل تغییر کاربریهای در حال ساخت را بدهیم.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه نباید در تغییر کاربریهای در حال ساخت اهمال صورت بگیرد تا مجبور به تشکیل پرونده شود افزود: در خصوص متوقف کردن تغییر کاربریها نیز نقش نیروی انتظامی باید کمی پررنگ باشد.

وی با بیان اینکه زنجان در بین سایر استانها ضرب‌المثل شده است افزود: زنجانی که این همه عناصر حاکمیتی فعال و مثبت و بالیاقت دارد چرا باید در فضای مجازی در این حوزه به عنوان ضرب‌المثل تبدیل شده است.

دادستان زنجان افزود: همه دستگاه‌های متولی باید با تمام قدرت و امکانات خود در صحنه حضور داشته باشند و جهادکشاورزی در این حوزه نمی‌تواند تنها عمل کند.

وی با اشاره به اینکه اگر چه مسئولیت بازخواست ما از جهادکشاورزی است افزود: جهادکشاورزی نمی‌تواند به تنهایی همه اقدامات را در این حوزه انجام دهد و باید سایر دستگاه‌های متولی به این موضوع ورود داشته باشند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر