logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۱۷۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

مدت انتظار وام‌های ازدواج در استان زنجان کاهش یابد/ برنامه قابل رصد در حوزه ازدواج تهیه شود

مدت-انتظار-وام‌های-ازدواج-در-استان-زنجان-کاهش-یابد-برنامه-قابل-رصد-در-حوزه-ازدواج-تهیه-شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر توجه به امر ازدواج در جامعه گفت: مدت انتظار وام‌های ازدواج در استان زنجان کاهش یابد.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در ستاد ساماندهی امروز جوانان استان زنجان با بیان اینکه انتظار داریم مدیران دستگاه های فرهنگی و اجتماعی بگویند چه برنامه‌ای برای ازدواج جوانان دارند، اظهار کرد: امسال مدیریت استان دو موضوع طلاق و اعتیاد را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه باید ممسئولانه عمل کنیم، ابراز کرد: از آمار طلاق باخبریم اما دستگاه‌های در این جلسه باید اعلام کنند که در حوزه ازدواج چه برنامه عملیاتی دارند.

مرادی با اشاره به اینکه هفته ازدواج فرصتی است تا به یک مهم اجتماعی توجه کنیم، عنوان کرد: انتظار همراهی تمامی دستگاه‌ها در ترویج ازدواح را داریم.

وی با بیان اینکه این هفته فرصت خوبی برای تبیین عالمانه و تبلیغ هنرمندانه در ترویج ازدواج است، خاطرنشان کرد: امروز آنچه که مهم است این بوده که یک مطالعه راهبردگرایانه در اختیار دستگاه اجرایی قرار گیرد که در این راستا مراکز علمی و پژوهشی در حوزه تبیین ازدواج باید نقش آفرینی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید مشخص شود که سن ازدواج چرا افزایش یافته است، گفت: باید الگوهای اجرایی و عملیاتی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید در حوزه آموزش از اساتید مناسبی استفاده شود، افزود: نباید به موضوع ازدواج به صورت مقطعی نگاه کرد.

مرادی با بیان اینکه برنامه قابل رصد در حوزه ازدواج تهیه شود، ادامه داد: علما و مروجین دین و حوزه های علمیه به این موضوع توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان بهشت خیرین است، ابراز کرد: برخی از مزدوجین مشکل جهزیه دارند.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه در خصوص وامهای ازدواج باید مدت انتظار را کم کنیم، عنوان کرد: باید تعداد تسهیلات اعطایی نیز افزایش یابد.

وی تصریح کرد: ما یک ماموریت داریم و آن تسهیل گری در معروفاتی است که می تواند به عنوان قوام جامعه مطرح باشد که ازدوج نیز شامل این موضوعات است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر