logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۱۷۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرماندار طارم:

حل مشکل آب شرب روستاهای طارم از برنامه‌های اولویت‌دار فرمانداری طارم است

حل-مشکل-آب-شرب-روستاهای-طارم-از-برنامه‌های-اولویت‌دار-فرمانداری-طارم-است

فرماندار طارم با اشاره به اینکه حل مشکلات روستاها گفت: حل مشکل آب شرب روستاهای طارم در اولویت برنامه‌های طارم است.

ستار صفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; میزان اعتبارات ابلاغی به شهرستان طارم در سال 98 را معادل 174 میلیارد و 490 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: اعتبارات ابلاغی از سه محل تملک دارایی و سرمایه ای استان، درآمد حاصل از سه درصد صادرات نفت خام و گاز طبیعی و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه شروع پروژه های جدید ممنوع است، تصریح کرد: اولویت اصلی تخصیص اعتبارات امسال تکمیل پروژه های نیمه تمام، پروژه هایی که به بهره برداری می رسد و پرداخت مطالبات پیمانکاران است.   

فرماندار طارم در شهرستان میزان اعتبارات ابلاغی به شهرستان طارم  در سال 98 را معادل 174 میلیارد و 490 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: اعتبارات ابلاغی از سه محل تملک دارایی و سرمایه ای استان، درآمد حاصل از سه درصد صادرات نفت خام و گاز طبیعی و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کیفیت آب شرب در روستاها به لحاظ فلزات سنگین پایش می‌شود

صفری با بیان اینکه اعتبارات ابلاغی از محل تملک دارایی و سرمایه ای استان به شهرستان طارم معادل 4میلیارد 900 میلیون تومان است اظهار کرد: از این میزان، تخصیص یک درصد اعتبار به بسیج( 64 میلیون تومان)، 10 درصد به حوزه آب رسانی(644 میلیون تومان) ، 5الی8 درصد به طرح هادی روستایی(322 میلیون تومان) و 5 درصد پاسگاه‌ها و کلانتریها(762 میلیون تومان) الزام قانونی دارد.   

وی اعتبارات ابلاغی از محل درآمدهای حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی را معادل 9 میلیارد 800 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: یک درصد این اعتبار معادل 983 میلیون ریال به بسیج اختصاص خواهد یافت.   

فرماندار طارم سهم شهرستان طارم از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقاء سطح مناطق کمتر توسعه یافته را  معادل2میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بر این اساس اعتبارات ابلاغی به شهرستان از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای استان 28 درصد، درآمدهای حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی 56 درصد و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقاء سطح مناطق کمتر توسعه یافته 15 درصد خواهد بود.   

وی در ادامه با بیان اینکه 86 پروژه از محل اعتبارات ابلاغی در شهرستان اجرایی خواهد شد تاکید کرد: انتظار است مدیران شهرستان پیگیری های جدی را در عملیاتی کردن پروژه ها داشته باشند.   

صفری همچنین تاکید کرد: مدیران تلاش کنند از 5.1 درصد سهم استان از اعتبارات ملی سهم بیشتری برای شهرستان جذب کنند.   

وی در پایان با بیان اینکه 24 روستا در شهرستان فاقد دهیاری هستند تصریح کرد: اعتباراتی که در قالب مالیات بر ارزش افزوده برای این روستاها تخصیص خواهد یافت اولویت حل مشکل آب شرب این روستاها خواهد بود در غیر این صورت صرف عمران و آبادانی روستا خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر