logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۱۷۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدير كل راه و شهرسازي استان زنجان مطرح کرد؛

بازسازی مناطق فرسوده حسینیه اعظم اولویت ستاد بازآفرینی شهری

بازسازی-مناطق-فرسوده-حسینیه-اعظم-اولویت-ستاد-بازآفرینی-شهری

مدير كل راه و شهرسازي استان زنجان گفت: بازسازی مناطق فرسوده حسینیه اعظم زنجان از اولویت ستاد بازآفرینی شهری است که پروژه های گردشگری نیز مورد توجه قرار می گیرد.

مسعود بيات منش امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه بازآفريني شهري از سال گذشته به صورت منسجم در استان در حال پیگیری است و اقدامات لازم برای بازآفرینی شهری انجام می شود.

وی با بیان اینکه شهرهاي زنجان، خدابنده، ابهر و خرمدره داراي بافت فرسوده هستند، افزود: در قالب این طرح مناطق شناسايي شده و طرح های باز آفرینی اجرایی می شود.

این مسئول محله حسينيه اعظم زنجان را يكي از قديمي ترين محلات زنجان عنوان کرد و گفت: این منطقه از طرح هاي بازآفريني شهري است.  

مدير كل راه و شهرسازي استان زنجان با بیان اینکه 22 از هكتار محله حسينيه اعظم زنجان در طرح بازآفريني شهري قرار دارد،بیان داشت: نوسازي معابر و منازل با همكاري شهرداري و منازل مسكوني نيز با حفظ شكل قديمي با كمك ميراث فرهنگي و گردشگري نوسازي و مرمت مي شود. 

بیشتر بخوانید

  بیات منش بیان داشت: محل حسینیه اعظم زنجان در قالب بافت های میانی و فرسوده استان زنجان تعریف شده است و جزو طرح های ستاد بازآفرینی استان قرار گرفته است.

وی افزود: این منطقه جزو محلاتی است در اولویت قرار گرفته است و با هدف گردشگری پروژه های خوبی تعریف شده است.

این مسئول با اشاره به مشارکت میراث فرهنگی در اجرای طرح های گردشگری در این منطقه،بیان داشت: طرح در دست مطالعه است و با مشارکت بخش خصوصی این طرح ها محل حسینیه اعظم اجرایی می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر