logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۱۷۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

آتش سوزی آپارتمان مسکونی در گلشهر با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد+ تصاویر

آتش-سوزی-آپارتمان-مسکونی-در-گلشهر-با-حضور-به-موقع-آتش-نشانان-مهار-شد+-تصاویر

آتش سوزی در یکی از مجتمع‌های گلشهر در زنجان با حضور به موفع آتش نشانان در زنجان مهار شد.

مجید امیر فضلی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد این آتش سوزی اظهار کرد: این آتش سوزی شب گذشته یک بامداد اتفاق افتاده بوده که اطلاع رسانی به آتش نشانی کمی با تاخیر انجام شده بود ولی با این حال نیروها در کمتر از 4 دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی عنوان کرد: در این حادثه یک خودرو در پارکینگ ساختمان 31 واحده مسکونی دچار حریق شده بود که همسایها با خروج دود از پارکینگ متوجه آتش سوزی شده بودند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان عنوان کرد: متاسفانه تا اینکه همسایه‌ها متوجه آتش سوزی شوند اطلاع رسانی با کمی تاخیر به آتش نشانی انجام شده بود که اینکار موجب شد که یکی از خودروها کاملا در آتش بسوزد.

وی در ادامه تشریح حادثه آتش سوزی افزود: خودرویی که دچار حریق شده بود بعد از مدتی این آتش سوزی به دیگر خودرو سرایت کرده بود که سقف چند خودرو نیز آتش گرفته بود که به کمک آتش نشانان از گسترش آتش سوزی جلوگیری شد.

امیرفضلی عنوان کرد: مشکلی که در این آتش سوزی وجود داشت جلو راه پله‌ها مسدود شده بود و با مشکل خروج از ساختمان مواجه بودیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امداد و نجات بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند که معاون عملیات و افسر آماده نیز در محل حادثه حضور داشت عنوان کرد: عملیات اطفای حریق با هیچ مشکلی با حضور نیروها در محل انجام شد.

آتش سوزی

آتش سوزی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه این آتش سوزی در یک فضای بسته بود که کار را برای نیروها مشکل کرده بود افزود: هر لحاظ احتمال انفجار خودرو مورد نظر وجود داشت ولی نیروها با تمام قدرت آتش را بعد از دو ساعت تلاش مهار کردند.

وی با بیان اینکه در این پارکینگ 31 خودرو پارک بود که همه خودروهای توسط نیروهای آتش نشانی به بیرون منتقل شدند افزود: به کمک نیروهای امدادی نیز اعضای خانواده‌ها نیز به بیرون هدایت شدند که خیلی از خانواده‌ها در خواب بودند.

امیرفضلی با اشاره به اینکه چند کودکان در حین خروج از ساختمان دچار دود گرفتگی شده بودند که به بیمارستان منتقل شدند افزود: در این حادثه دو نفر از نیروهای آتش نشانی به دلیل دود گرفتگی تحت نظر پزشک بود که صبح امروز ترخیص شدند.

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر