logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۱۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

مهمترین کلید واژه گام دوم انقلاب حرکت جهادی است

مهمترین-کلید-واژه-گام-دوم-انقلاب-حرکت-جهادی-است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مهمترین کلید واژه گام دوم انقلاب حرکت جهادی است.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری با تاکید بر الگو گیری از سیره ائمه معصوم(ع) اظهار کرد: الگوی ما در زندگی فردی واجتماعی با ید ائمه معصومین (علیهم السلام)به ویژه امام رضا (ع)باشد و خدمت به محرومین ونیازمندان  توفیق خداوند بر کارکنان کمیته امداد است.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) که فرمودند:«هرکس اندوه ومشکلی را از مومنی برطرف سازدخداوند در روز قیامت اندوه رااز قلبش برطرف می سازد، افزود: باید قدر کارمان که رفع گرفتاریها ومشکلات نیازمندان است بدانیم  ورسالت وماموریتی که کمیته امداد بعنوان زیر مجموعه ای از بیت ولایت در اختیار ماقرارداده است ارج نهیم.

صفری با اشاره به اینکه کمیته امداد تشکیلات الهی  با هدف نورانی به فرمان بنیانگذارکبیر انقلاب  در جهت برطرف کردن مشکلات نیازمندان ومحرومین تاسیس شده است بربالا بردن عنصر اعتماد واطمینان در این نهاد مقدس جهت مشارکت حداکثری خیران ونیکوکاران  تاکید کرد.

وی در ادامه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مهمترین کلید واژه گام دوم انقلاب  تفکر بسیجی وحرکت جهادی است که اجرای آن برای همه کارگزاران نظام  ودستگاهها ضرورت دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران موازنه قدرت  شرق وغرب را بهم ریخت  ومدل حکومت داری اسلامی  مبتنی بر ولی فقیه رانهادینه ساخت افزود:انقلاب اسلامی منشاء برکات شده وامنیت وتمامیت ارضی کشور را ضمانت کرده است.

صفری گفت بیانیه گام دوم انقلاب حاصل 40سال تجربه ،فداکاری وایثارگری ورهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری است لذا وظیفه ماست بیانیه گام دوم را با رویکرد جهادی ادامه داده و تهدیدها رابه فرصت ها ،نوگرایی در خدمات ،ومدیریت بهینه هزینه ها  با توجه به شرایط حساس کنونی نهضت خدمت رسانی را در همه بخش ها نهادینه کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر