logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۱۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

هئیت های اندیشه ورز مشکلات بانوان را بررسی می کند

هئیت-های-اندیشه-ورز-مشکلات-بانوان-را-بررسی-می-کند

استاندار زنجان گفت: تشکیل هئیت های اندیشه ورز در حوزه بانوان می تواند به حل مشکلات این قشر کمک کند.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در نشست با بانوان شهری و روستایی استان زنجان با اشاره به نقش زنان در عرصه های مختلف جامعه، اظهار داشت: باید به نقش و جایگاه بانوان در جامعه ارج نهاد.

وی با بیان اینکه بانوان باید بتوانند آزادانه مطالب و دیدگاه های خود را ارائه کنند، افزود: این نشست به منظور ارائه دیدگاه های بانوان در حوزه های مختلف تشکیل شده است.

مقام عالی استان برضرورت مشارکت فعال بانوان در عرصه های مختلف تاکید کرد و گفت:مشارکت فعال بانوان برای پیشبرد برنامه ها و اهداف در استان بسیار اثر گذار است.

استاندار زنجان با اشاره به  تشکیل هئیت های اندیشه ورز در استان زنجان، گفت: این هئیت می تواند مشکلات مربوط به حوزه های مختلف بانوان را احصا و بیان نماید.

حقیقی برضرورت دسته بندی واولویت بندی مشکلات از سوی هئیت های اندیشه ورز تاکید کرد و گفت:انعکاس مشکلات می تواند موجب رفع آنها شود.

وی با بیان اینکه سهم اشتغال بانوان روستایی برای دریافت تسهیلات از بانک های عامل بسیار ناچیز است،بیان داشت:پی گیری برنامه های کاربردی در حوزه بانوان مورد تاکید استان است.

این مسئول با اشاره به اینکه به کارگیری بانوان در پست های مدیریتی مورد توجه است، بیان داشت: در چند ماه گذشته چندین نفر از بانوان در پست های مدیریتی به کار گیری شده اند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر