logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۱۷۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار سلطانیه:

200 تن کالای اساسی در شهرستان سلطانیه توزیع شد

200-تن-کالای-اساسی-در-شهرستان-سلطانیه-توزیع-شد

فرماندار سلطانیه در مورد توزیع کالاهای اساسی باری تنظیم بازار در شهرستان سلطانیه گفت: بیش از 200 تن کالای اساسی در شهرستان سلطانیه توزیع شد.

حسین رحمانی هزاررود در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان سلطانیه اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون قریب به 200 تن کالای اساسی در شهرستان سلطانیه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 2.5 تن گوشت منجمد و قریب به 2 تن گوشت گرم توزیع شد افزود: میزان توزیع قند و شکر هر کدام نزدیک 90 تن بود.

فرماندار سلطانیه افزود: همچنین میزان توزیع برنج قریب به 13 تن بود که در سطح این شهرستان با قیمت مصوب دولتی توزیع شد.

وی با اشاره به وضعیت بازار از منظر میزان وجود کالاهای اساسی و کنترل قیمت‌ها بیان کرد: تعیین میزان رضایتمندی عموم بسیار در توزیع کالاهای اساسی برای کاهش قیمت‌ها در بازار بالا بود و متولیان رصد بازار باید با اهتمام کامل در راستای کنترل چگونگی عرضه از طریق مباشران و بازاریان مربوطه اقدام کنند.

رحمانی یکی از مهمترین مباحث مربوط به عرضه کالاهای اساسی را مبحث بهداشت دانست و تاکید کرد: متولیان بهداشت و درمان شهرستان باید نظارت کامل و منظمی بر وضعیت عرضه اقلام اساسی از طریق مغازه داران داشته و مطابق با قانون عمل کنند.

فرماندار سلطانیه به اصل مبارزه و مقابله با عرضه کالای قاچاق در مغازه‌ها اشاره کرد و افزود: برای تحقق سیاست‌های این اصل باید همه یک گام باشند و با هم افزایی تمام در این جهت حرکت کنند چرا که گستردگی این مقوله به گونه‌ای است که باید بطور فرابخشی عمل کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر