logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۱۷۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

طارم ،شهر خلاق مد و لباس معرفی می شود

طارم-،شهر-خلاق-مد-و-لباس-معرفی-می-شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طارم دارای گنجینه نهفته در بخش مد و لباس به ویژه لباس های سنتی است که به عنوان شهر خلاق مد و لباس معرفی می شود.

فاطمه کرباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:یکی از برنامه های ویژه مهم استان برگزاری یک مسابقه عکاسی با محور عفاف و حجاب بود.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طر ح هایی برای مناطق کم برخوردار اجرایی می کند، افزود: در استان زنجان نیز شهرستان های ماهنشان، طارم و ایجرود به عنوان مناطق کم برخوردار این طرح ها را اجرایی می کنند.

این مسئول بیان داشت:در این سه شهرستان برنامه های پیشگیری از اعتیاد و آموزش مهارت زندگی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شد

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان ایجرود در زمینه برنامه های قرآنی، افزود: فیلم مستند برنامه های قرآنی در این شهرستان تهیه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه ویژه برنامه ای نیز در شهرستان طارم پیش بینی شد، گفت: مسابقه عکس با محور عفاف و حجاب در این شهرستان اجرایی شد که بیش از 300 عکس مرتبط به جشنواره ارسال شد.

کرباسی با اشاره به اینکه  هدف این جشنواره ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقویت بخش هنری این شهرستان بود، بیان داشتک هنرمندان از این جشنواره استقبال مطلوبی به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته نشست مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاون هنری وزارت ارشاد دکتر حسینی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: در این جلسه در خصوص شبکه شهرها خلاق تبادل نظر شد و قرار شد جلسات این موضوع در شهرستان ها با ریاست فرمانداران برگزار شود.

بیشتر بخوانید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه  طارم نیز به عنوان شهر خلاق مد و لباس معرفی می شود، افزود: طارم دارای گنجینه نهفته در بخش مد و لباس به ویژه لباس های سنتی است که هنوز مورد توجه قرار نگرفته است.

کرباسی بیان داشت: تلاش می شود در قالب اجرای برنامه های مختلف این بخش از گنجینه شهرستان طارم بیشتر در کشور مورد توجه قرار گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر