logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۱۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

کشف بیش از 23570 کیلوگرم برنج احتکار شده در استان زنجان/ عاملان احتکار به بیش از 100 میلیون تومان جریمه محکوم شدند

کشف-بیش-از-23570-کیلوگرم-برنج-احتکار-شده-در-استان-زنجان-عاملان-احتکار-به-بیش-از-100-میلیون-تومان-جریمه-محکوم-شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه کشف محموله برنح احتکار شده در زنجان گفت: بیش از 23 هزارو 570 کیلوگرم برنج احتکار شده در استان زنجان کشف و ضبط شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از رسیدگی به پرونده احتکار برنج و شکر در شعب تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پس از بازرسی سرزده از یک انبار، مشخص شد مقدار 23 هزار و 570 کیلوگرم برنج ایرانی و خارجی و حدود 600 کیلوگرم قند و شکر بصورت غیرقانونی در این انبار نگهداری و احتکار شده است.

وی تصریح کرد: پس از احراز تخلف احتکار، با حکم شعبه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان، واحد متخلف بر الزام به عرضه کالاهای احتکار شده به نرخ مصوب دولتی با نظارت واحد بازرسی صنعت و معدن و تجارت شد.

بیشتر بخوانید:

رسیدگی به تخلفات بازار مسکن در صلاحیت تعزیرات حکومتی نیست

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به محکومیت عاملان این احتکار افزود: عاملان به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیارد و 100 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی در ادامه از کشف محموله پوشاک قاچاق در ایجرود خبرداد و افزود: یکدستگاه اتوبوس مسافربری در شهرستان ایجرود توسط پلیس آگاهی مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد دو هزار و 200 ثوب انواع پوشاک قاچاق از این خودرو کشف و ضبط شد.

ممیزی گفت: پس از سیر مراحل قانونی و اثبات قاچاق بودن محموله ، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 420 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر