logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۱۷۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

پاکسازی عوارضی ها و مبادی ورودی زنجان

پاکسازی-عوارضی-ها-و-مبادی-ورودی-زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: انجام عملیات پاکسازی محورها از جمله جمع آوری زباله های اطراف عوارضی و مبادی ورودی شهرها از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان انجام می شود.

عبدالحسین علی اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ، اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در سه زمینه خدمات فیزیکی را در سفرهای تابستانی به مردم ارائه می کند.

وی با اشاره به انجام عملیات پاکسازی محورها از جمله جمع آوری زباله های اطراف عوارضی و مبادی ورودی شهرها،از پاکسازی سطح راههای استان زنجان خبرداد و گفت: شستشوی علائم و گاردریل ها،انجام عملیات خط کشی و تعمیر و نگهداری روشنایی محورها از اقدامات این اداره کل در برنامه تابستانی است.

این مسئول یکی از معضلات محورهای استان را حضور دست فروشان و متکدیان در عوارضی ها عنوان کرد و گفت: به صورت مستمر درگیر این موضوع هستیم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از پاکسازی حریم جاده های استان زنجان خبرداد و گفت:مرکز مدیریت راه های استان نیز وضعیت راه های استان را به  مسافران به صورت شبانه روزی اعلام می کند.

علی اکبری با اشاره به فعالیت37 دوربین نظارتی در سطح راه های استان زنجان به منظور ارائه گزارش وضعیت راه ها،تصریح کرد: 32 دوربین ثبت تخلفات برای رعایت ایمنی و کنترل محورها در محورهای استان فعال است.

بیشتر بخوانید

وی برضرورت هماهنگی و همکاری با سایر نهادهای امداد جاده ای و اطلاع رسانی از تصادفات تاکید کرد و گفت: این هماهنگی می تواند به خدمات رسانی مطلوب بینجامد.

این مسئول با اشاره به نظارت مستمر بر فعالیت خدمات مجتمع های خدمات بین راهی استان، گفت: مراکز معاینه فنی و ناوگان مسافربری نیز به صورت مستمر رصد می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر