logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۱۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در کارگروه میراث فرهنگی عنوان شد؛

المان ملیله در زنجان نصب می شود/عدم استقبال سرمایه گذاران از پروژه سد گلابر

المان-ملیله-در-زنجان-نصب-می-شود-عدم-استقبال-سرمایه-گذاران-از-پروژه-سد-گلابر

معاون شهردار زنجان گفت: تا پایان تابستان المان ملیله در زنجان نصب خواهد شد.

به گزارش موج رسا; "رضاپور" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در دومین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان و ستاد اجرایی خدمات سفر،اظهار داشت:در خصوص جدب سرمایه گذار برای اجرای پروژه سد گلابر،بسته گردشگری در سه فاز آماده شده است.

وی با اشاره به اهداف بلند مدت اجرای این طرح، خاطرنشان کرد:چندین بار مزایده در این زمینه برگزار شده است اما متاسفانه هیچ سرمایه گذاری به صورت جدی وارد بحث نشده است.

این مسئول ادامه داد: رایزنی های لازم نیز با برخی استان های کشور که سرمایه گذاری های خوبی در آنها صورت گرفته است، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با اشاره به استفاده از شیوه های جدید برای جذب سرمایه گذار در سد گلابر،بیان داشت: این موضوع در حال بررسی است که امیدواریم در جلسه آتی کارگروه گزارش مقدماتی ارائه شود.

"احمدی" معاون شهردار زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: ضروری است یک دبیرخانه در میراث فرهنگی استان زنجان برای رصد برنامه های دستگاه های دیگر در راستای شهر ملی ملیله تشکیل شود.

وی با بیان اینکه برای شهر ملی شدن نیازمند همکاری و تبادل اطلاعات بین شهرداری و میراث هستیم،افزود: اسناد لازم برای تهیه المان فاخر ملیله انجام شده که به مناقصه گذاشته می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری استفاده از هدایای ملیله را در دستور کار خود قرار داده است،افزود: تا کنون یک بشقاب ملیله آماده و در گاوازنگ نصب شده است.

معاون شهردار زنجان بیان داشت: تا پایان تابستان المان ملیله در زنجان نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 

احمدی با بیان اینکه مسیرهای محورهای مواصلاتی زنجان پاکسازی شده است،تصریح کرد: در عوارضی ها به صورت روزانه حداقل دو نفر مستقر هستند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: در مورد مقیاس المان شهر ملی ملیله دقت لازم به عمل آمده و در مقیاس شهری کار شود تا با نصب در محلی مناسب مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

رحمتی: رییس شورای جهانی منطقه آسیا و اقیانوسیه از نصب المان های صنایع دستی در زنجان بسیار ابراز رضایت کردند.

"رحمتی"مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در ادامه این جلسه،اظهار داشت: در راستای توزیع جغرافیای سفر و تمرکز زدایی سفر از یک نقطه، از امسال طرح ویژه ای با عنوان بحث توسعه گردشگری در منطقه غرب کشور اجرایی می شود.

وی بیان داشت: در این طرح این استان ها بعنوان پایلوت انتخاب شده اند که مطالعات طرح جامع گردشگری این منطقه با مشارکت شرکت جایکای ژاپن انجام شده است.

این مسئول با اشاره به تهاتر ظرفیت های تبلیغاتی و فعالیت های بازاریابی،خاطرنشان کرد: ما ۴۸ بیلبورد در سطح شهر داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بیان داشت:اگر قرار است گردشگری توسعه پیدا کند ما باید از استان های همجوار گردشگر بیاریم. در قالب این طرح همزمان استان های دیگر نیزجاذبه ها استان زنجان را تبلیغ می کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر