logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۱۷۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مناطق حفاظت شده ماهنشان بازنگری می‌شود

مناطق-حفاظت-شده-ماهنشان-بازنگری-می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه 40 درصد مناطق ماهنشان حفاظت شده است گفت: این مناطق در ماهنشان بازنگری می‌شود.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در همایش معرفی و تجلیل از صنعت گران و معدنکاران و اصناف برتر استان زنجان با اشاره به اینکه اگر همه باهم برای حل مشکلات همکاری و هماهنگی داشته باشیم خیلی از مشکلات قابل حل است اظهار کرد: در غیر این صورت مشکلات باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه همه موارد و مشکلاتی که امروز مطرح شد در حال پیگیری است تصریح کرد: همه ما در وضعیت فعلی وظیفه داریم آرامش را در جامعه حفظ کنیم.

استاندار زنجان در مورد موضوع محیط زیست کمیته‌ای در حال شکل‌گیری است افزود: این کمیته در استان تشکیل شده و مشکلات معدنی در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

تولید فولاد در سطح کشور به 30 میلیون تن افزایش می‌یابد

وی با بیان اینکه مشکلات واحد‌های تولیدی در خود واحد تولیدی استان بررسی می‌شود و به همین دلیل جلسات رفع موانع تولید در واحد‌های تولیدی مشکل‌دار برگزار می‌شود عنوان کرد: مشکلات واحد‌های تولیدی اگر استانی باشد نسبت به حل آن اقدام می‌شود و اگر در سطح استانی قابل حل نیست نسبت به حل آن در وزارتخانه‌ها اقدام می‌شود.

حقیقی با اشاره به اینکه وقتی یک سرمایه‌گذار ببیند که مشکلاتش در حال رسیدگی است نسبت به ادامه کار خود دلگرم می‌شود افزود: اگر هم ببیند که تصمیم‌های پشت‌ درهای بسته گرفته می‌شود از قطعا در ادامه کار خود دلسرد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد مناطق ماهنشان حفاظت شده است و باید بازنگری در این راستا صورت بگیرد عنوان کرد: اگر مناطقی که نیاز به حفاظت نیز باید بازنگری شده و مناطقی هم نیاز به حفاظت داشته باشد کار حفاظتی انجام شد و باید این مورد باید بازنگری شود.

استان زنجان سهم40 درصدی تولید ناخالص کشور را دارد

فغفوری رئیس سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه 40 درصد تولید ناخالص کشور توسط واحد‌های تولیدی استان زنجان انجام می‌شود افزود: استان زنجان در تولید ناخالص کشور سهم بالایی دارد.

وی تصریح کرد: بخش صنعت انتظار دارد سهم 40 درصد خود اعم از مشوق‌ها٬ دستورالعمل‌ها٬ مزایا٬ تسهیلات از تسهیلات بانکی و مشوق‌های مالیاتی را داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه فعلا نتوانستیم 40 درصد سهم خود را از حوزه بانکی در سطح کشوری را داشته باشیم افزود: هر چند که مدیران بانک استانی همکاری خوبی را با صنعت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: امسال سال رونق اقتصادی بوده و برنامه‌ریزی لازم را بر موضوع رونق تولید متمرکز کردیم و رفع موانع صنفی صنعتی و معدنی بوده و به حوزه معدنی نیز نگاه ویژه‌ای داریم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر