logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۱۷۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با برگزاری جشن های میلاد انجام شد؛

پایتخت شور و شعور حسینی مسرور میلاد امام رئوف

پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-مسرور-میلاد-امام-رئوف

همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع)،جشن های میلاد در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; امروز یکشنبه همزمان با ۱۱ ذی القعده فرخنده سالروز میلاد باسعادت و پر خیر و برکت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع)و آخرین روز از دهه کرامت، آیین‌ های مردمی جشن در سراسر استان زنجان  در حال برگزاری است.

جشن های میلاد امام رضا (ع) از چند روز گذشته با حضور خدام رضوی در زنجان آغاز شده است و امروز هم ادامه دارد،آذین بندی و چراغانی معابر و اماکن عمومی و دولتی، مساجد، تکایا و بقاع متبرکه و برپایی مولودی خوانی و پخش نذورات از برنامه‌ های این عید خجسته در زنجان محسوب می شود.

بسیاری از زوج‌های جوان زنجانی نیز  امروز را به عنوان اولین روز زندگی مشترکشان  برگزیده اند  و جشن های پیوند نیز در زنجان برقرار است.

جشن بزرگ « میلاد امام رضا (ع)» نیز عصر امروز به مناسبت بازگشایی خیابان زینبیه غربی و شرقی زنجان برگزار می شود.

این مراسم با حضور و اجرای افشین آذری برگزار می شود.

 

 بیشتر بخوانید

 

 

همچنین جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در حسینیه اعظم زنجان با حضور مادحین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد. 

مردم ولایتمدار شهرستان‌ های استان نیز با آذین بندی و چراغانی كردن مساجد، بقاع متبرکه و خیابان‌ها و برگزاری جلسات مولودی‌خوانی و حضور در مساجد و حسینیه‌ها و پخش شربت و شیرینی سالروز میلاد هشتمین اختر تابناك امامت و ولایت را جشن گرفتند.  

در بسياري از نقاط شهری به همت گروه ‌هاي متعدد مردمي ايستگاه ‌هاي صلواتي ايجاد شده است و در اين ايستگاه ‌ها با شيريني و شربت از شهروندان پذيرايي مي ‌شود.

همچنین جشن های زیر سایه خورشید امسال با حضور خدام رضوی در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان برگزار شد.

دیدار با بیماران و خانواده های معظم شهدا و سرکشی زندان ها به همراه پرچم متبرک حرم رضوی از جمله برنامه های خدام رضوی در زنجان بود.

دیدار امام جمعه زنجان، عیادت از بیماران،حضور در منازل شهدای مدافع حرم و همچنین دیدار با چند جانباز نیز از دیگر برنامه‌های خدام رضوی در زنجان بود.

دیدار با علمای پیشکسوت، بازدید از مراکز خیریه مهرانه و انجمن کلیوی، حضور در جمع بیماران مرکز حکیم از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

حضور در شهرستان ماهنشان، حضور در جشن تیپ 36 انصارالمهدی (عج) و بعد از آن نیز حضور در زیارت عاشورای بازار، حضور در زندان مرکزی و جشن بزرگ خیابانی منطقه فرودگاه زنجان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی با حضور خدام رضوی در زنجان بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر