logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۱۷۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان:

اطلاع رسانی دقیق موجب ایجاد امید و تبیین فرهنگ مقاومت در جامعه می شود

-اطلاع-رسانی-دقیق-موجب-ایجاد-امید-و-تبیین-فرهنگ-مقاومت-در-جامعه-می-شود-

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان گفت:معتقدیم اطلاع رسانی دقیق موجب ایجاد امید،پیشرفت،افزایش تاب آوری و تبیین فرهنگ مقاومت در جامعه می شود 

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان،اظهار داشت: یکی از موضوعات شورای اطلاع رسانی ارائه مدل جدید برای پاسخگوی، اطلاع رسانی، انتقاد پذیری، و عدم منت گذاری به مردم است.

وی افزود: باید شورای اطلاع رسانی مدلی ارائه کند که اگر امروز مردم دچار مشکل بوده و یا حس مشکل می کنند،طرحی نو برای حل مشکلات داشته باشیم.

این مسئول بیان داشت:معتقدیم اطلاع رسانی دقیق موجب ایجاد امید،پیشرفت،افزایش تاب آوری و تبیین فرهنگ مقاومت در جامعه می شود چرا که  امروز در شرایط ویژه ای قرار داریم و دشمن به دنبال رسیدن به اهداف خود است.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: در حوزه آگاهی بخشی و طرح مطالبات باید با شاخص های امسال پیش رفت و از نظر  بودجه ای و سیاست های دولت به این موضوع توجه کرد.

مرادی با بیان اینکه در شورای اطلاع رسانی استان زنجان باید چندین کار مهم انجام شود، افزود: باید جلسات این شورا مرتب برگزار شود و در موضوعات مختلف اطلاع رسانی لازم انجام شود.

وی بیان داشت: اگر مردم از اقدامات دولت خبر نداشته باشند و یا مشکلات به مردم به خوبی تبیین نشود، نباید انتظار داشت مردم برای ما دست بزنند و به همین دلیل باید جلسات شورای اطلاع رسانی با مدیران دستگاه های اجرایی متفاوت برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در جامعه رسانه ای استان در توزیع عدالت مشکلاتی وجود دارد که ضروری است این جلسات با هم افزایی لازم حل شود و حدود انتظارات از رسانه ها تبیین شود.

بیشتر بخوانید

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: باید فضای نقد سازنده در جامعه باشد و انتظار داریم از رسانه ها به نقد منصفانه اقدام کنند و اینگونه نباشد که از در نقد بروند و از در تخریب بیرون آیند.

مرادی برضرورت افزایش سواد رسانه ای استان زنجان تاکید کرد و گفت: به این منظور باید جلسات آموزش روابط عمومی های برگزار شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: فضای موجود در مجازی و رسانه های بیگانه بیشتر جنگ روانی است و رسانه های ملی و محلی نقش کمرنگی در حل مشکلات در این زمینه دارند.

ترخوانی برضرورت پاسخگویی به اخبار با تحلیل های وارونه دشمنان به صورت غیرمستقیم  تاکید کرد و گفت: نیاز به محتوا سازی و جریان سازی در این زمینه داریم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر