logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۱۷۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در شورای اطلاع رسانی زنجان مطرح شد؛

ارسال 230 اثر به جشنواره مطبوعات زنجان

ارسال-230-اثر-به-جشنواره-مطبوعات-زنجان

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: تا کنون 230 اثر به جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و مطبوعات استان زنجان ارسال شده است.

به گزارش موج رسا;یوسف ناصر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان،اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود رسانه ها انتظار می رفت استقبالی از جشنواره مطبوعات زنجان نشود،اما اصحاب رسانه از این جشنواره استقبال خوبی دارند.

وی افزود: در سال گذشته 345 اثر به این جشنواره ارسال شده بود.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به مصوبات جلسه گذشته شورای اطلاع رسانی استان زنجان،اظهار داشت: قرار است،جلسات شورای اطلاع رسانی استان زنجان هر ماه برگزار شود.

وی افزود: رصد فضای مجازی و رسانه ای استان زنجان از دیگر مصوبات جلسه گذشته بود که هنوز مدلی طراحی و ارائه نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: قرار بود در خصوص تقویت فعالیت های رسانه ای و کارکردهای دولت پشنهادات ارائه شود تا ضریب نفوذ اطلاع رسانی افزایش یابد که هنوز پیشنهادی ارائه نشده است.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان ادامه داد: با توجه به اینکه 17 مرداد روز خبرنگار است،امسال آیین نکوداشت فاخری برای بزرگداشت روز خبرنگار طراحی و اجرایی می شود.

الهی سرشت با بیان اینکه دو کمیته اجرایی با مسئولیت روابط عمومی استانداری تشکیل شده است،بیان داشت: پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان در 10 بخش برگزار می شود و قرار شده است از پراکنده کاری دستگاه های اجرایی با اعلام بخشنامه جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه ها با حضور استاندار زنجان برگزار می شود،افزود: برنامه شهرداری مجزا به عنوان جشن روز خبرنگار برگزار می شود.

این مسئول از برگزاری تور رسانه ای برای بازدید از بخش های صنعتی و پروژه های شاخص استان خبرداد و گفت: نشست کل اعضای جامعه رسانه ای استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان  نیز طراحی می شود.

الهی سرشت از برگزاری ورک شاپ در خصوص اقتصاد رسانه برای رونق کسب و کار در عرصه رسانه خبرداد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام می شود.

بیشتر بخوانید

"کامیاب" نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تمدید ثبت نام در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان تا 25 تیرماه خبرداد و گفت: اختتامیه این جشنواره 17 مرداد ماه برگزار می شود.

وی برضرورت یک کاسه شدن برنامه های روز خبرنگار تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

به گزارش موج رسا، فراخوان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان منتشر شده است و خبرنگاران می توانند آثاری که در بازه زمانی یک تیر ۹۷ تا ۳۱ خرداد امسال در یکی از نشریات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری استان و نشریات سراسری (ویژه استانی) منتشر شده است، در این جشنواره شرکت کنند.

بخش‌های اصلی این جشنواره در ۱۰ بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش (خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور است.

همچنین بخش‌های موضوعی این جشنواره نیز شامل عناوین رونق تولید، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، دین و معنویت، حجاب و عفاف، ورزش و نشاط اجتماعی، خانواده و سبک زندگی، آب، محیط زیست، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر) و مسائل جوانان در استان است.

هر متقاضی مجاز به شرکت در ۳ بخش از جشنواره است و در هر بخش می‌تواند حداکثر تا ۲ اثر را در سامانه جشنواره بارگذاری کند که در مجموع ۶ اثر از هر نفر پذیرفته می‌شود.

از متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت zanjan.pressfestival.irآثار خود را تا 22 تیرجاری بارگذاری کنند.

آیین اختتامیه جشنواره، ۱۷ مردادماه همزمان با روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه استان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

ناصر افزود: اصحاب رسانه استان در صورت نیاز به اطلاع از جزئیات جشنواره با مراجعه به سامانه zanjan.pressfestival.ir فراخوان جشنواره را مطالعه کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر