logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۱۷۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه اقتصاد مقاومتی زنجان مطرح شد؛

30 پروژه اقتصاد مقاومتی امسال در زنجان اجرایی می شود

30-پروژه-اقتصاد-مقاومتی-امسال-در-زنجان-اجرایی-می-شود

عصر امروز ششمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان برگزار شد که 30 پروژه اقتصاد مقاومتی برای اجرا در امسال پیشنهاد شد.

به گزارش موج رسا; در این جلسه 62 پروژه تعریف شده بود که با ارائه اولویت ها در نهایت 30 پروژه قرار است در استان اجرایی شود.

"فتح الله حقیقی"استاندار زنجان در این جلسه،با گلایه از عدم حضور برخی از مدیران در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان،اظهار داشت: در این جلسه پروژه های اجرایی اقتصاد مقاومتی بررسی و قرار است در سامانه نیپا ثبت شود تا همه استان ها به آن دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی پروژه های ارائه شده فکری پشتش نیست، افزود: برخی پروژه های الکی را نمی شود در سامانه ثبت کرد.

این مسئول بیان داشت: دو ماه پیش قرار بود که پنج اولویت از سوی دستگاه های اجرایی ارائه شود که هنوز برخی از این دستگاه ها ارائه نکرده اند تا در سایت قرار گیرد و مردم در جریان قرار گیرند.

استاندار زنجان افزود: هر دستگاهی که در ارائه اولویت ها ضعیف بوده و یا اصلا برنامه ارائه نکرده اند در سامانه ثبت نمی شوند.

حقیقی با بیان اینکه برخی دستگاه ها نه تنها پروژه تعریف نکرده اند بلکه مدیران نیز در جلسه حضور ندارند، تصریح کرد: حداقل 40 پروژه با اهمیت باید برای اقتصاد مقاومتی تعریف شود که متاسفانه دستگاه ها پروژه های مطلوبی تعریف نکرده اند.

وی گفت: در این شرایط می توان پروژه هایی را تعریف کرد که قابلیت اجرایی داشته باشد،شش کارخانه بزرگ استان زنجان امسال افتتاح می شود.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: 2 هزار میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری پروژه های استان زنجان است که برخی ها بی توجه به این موضوع هستند.

بیشتر بخوانید

حقیقی با اشاره به وجود طرح های خوب در حوزه های اجتماعی و فرهنگی، بیان داشت: قابلیت اجتماعی استان زنجان از نظر خیرین، معنوی و مذهبی بودن موجب می شود استان پایلوت اجرای بسیاری از پروژه ها شود.

وی ادامه داد: پروژه های اقتصادی باید مهم،نوین و در راستای اقتصاد مقاومتی باشد تا قابلیت اجرایی داشته باشد که ضروری است دستگاه های اجرایی تا آخر وقت این پروژه ها را ارائه کنند.

استاندار زنجان گفت: باید در ارائه پروژه ها به قواره استان زنجان توجه شود با رتبه سه کشوری در حوزه کسب و کار برخی پروژه ها قابل قبول نیست و باید دستگاه هایی نتوانسته اند پروژه خوب تعریف کنند،تا فردا ارائه کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر