logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۱۷۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

قبض کاغذی آب در شهرهای استان زنجان تا پایان امسال حذف می‌شود

قبض-کاغذی-آب-در-شهرهای-استان-زنجان-تا-پایان-امسال-حذف-می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به حذف قبوض کاغذی گفت: تا پایان امسال این طرح در زنجان اجرا می‌شود.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با موج رسا; گفت: با توجه به اقدامات چشمگیر در راستای تحقق دولت الکترونیک و استقرار سامانه هاي الكترونيكي مردم و دولت (سامد)، شبكه دولت، اتوماسيون اداري، نظام آراستگی و سامانه های متنوع پرداخت پیامکی و اینترنتی برای مشترکین تا پایان سال جاری قبض کاغذی از سیستم اداری این شرکت به صورت کامل حذف می شود.

اظهارداشت: هم اکنون نیز 22 خدمت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در بستر اینترنت و یا به صورت پیامکی به مشترکین ارائه می شود و مشترکین می توانند از طرق مختلفی نسبت به پرداخت آب بهاء خود اقدام نمایند.

وی افزود: سیاست کلی شرکت آب و فاضلاب حرکت به سوی پرداخت غیر حضوری مشترکین و پرهیز از پرداخت های فیزیکی است تا از تحمیل هزینه های اضافی بانکی همچون بهای کارمزد به مشترکین پیشگیری شود.

بیشتر بخوانید:

اجرای کامل شبکه آب فاضلاب شهری زنجان تا 5 سال آینده

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سامانه پرتال شرکت ، سامانه پیامکی و شماره تلفن 1522 از جمله راحت ترین راه های پراخت آب بهاء برای مشترکین است که می توانند از منزل و بدون صرف هزینه و زمان نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون بالغ بر 80 درصد از پرداخت های مشترکین شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان به صورت غیر حضوری بوده و تلاش می شود تا پایان سال جمعیت هدف 20 درصدی هم به این میزان افزوده شود.

وی با تاکید بر نهادینه کردن دولت الکترونیک در ادارات و لزوم توجه ویژه به ایجاد بسترهای فرهنگی مناسب جهت ایجاد رغبت در مردم برای انجام امورات خود بصورت غیر حضوری گفت: حسن اجرای امور ، نظارت دقیق تر و بیشتر و ضریب خطای کمتر در ارائه خدمات از جمله مزایای تحقق دولت الکترونیک در کشور است.

جزء قاسمی تصریح کرد: در صورت تحقق کامل حذف کاغذ از سیستم اداری کشور از مصرف بی رویه کاغذ ، اتلاف سرمایه های ملی و هدر رفت زمان پیشگیری خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر