logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۱۷۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

اجرای طرح عیادت و دیدار با خانواده های شهدا در زنجان

اجرای-طرح-عیادت-و-دیدار-با-خانواده-های-شهدا-در-زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای طرح عیادت و دیدار از والدین و همسران شهدا در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا;  علی کاظمی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: استان زنجان در بحث دیدار با خانواده های معظم شهدا همواره پیشتاز بوده و در این راستا توانسته است در سال گذشته با مشارکت دستگاه های اجرایی استان با خانواده سه هزار شهید در قالب طرح نهضت دیدار به دستور استاندار محترم توسط دستگاه های اجرایی استان دیدار داشته باشد. 

این مقام مسئول افزود: در طرح عیادت و دیدار، از والدین و همسران شهدای زمین گیر و بیمار بستری در منزل با حضور کارکنان بنیاد شهید عیادت و دیدار و پایش سلامت مستمر از آنها در قالب تقسیم کاری منظم انجام می شود. 

وی با اشاره به اینکه این طرح در شهرستان زنجان اجرا می شود، توضیح داد: طرح عیادت و دیدار در حال حاضر برای 271 نفر از جامعه هدف در شهرستان زنجان اجرا می شود که قرار است در سایر شهرستان ها نیز اجرایی شود.

بیشتر بخوانید

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تکمیل و بروز رسانی اطلاعات جامعه هدف، پیگیری حق پرستاری افراد مشمول، پیگیری هزینه درمانی بیماران از بیمه طرف قرارداد، هماهنگی و اختصاص تجهیزات پزشکی مورد نیاز به بیماران را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد.

 وی اضافه کرد: این دیدارها به صورت مستمر انجام می شود و منجر به ارتباط دو سویه بیش از پیش بنیاد شهید با جامعه ایثارگری شده و مشکلات و مسائل خانواده ها نیز در کنار آن حل می شود. 

کاظمی همچنین خاطرنشان کرد: در طرح عیادت و دیدار مشکلات مطرح شده توسط جامعه هدف جهت پیگیری به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شود.

 وی فاز دوم این طرح را عیادت از همسر و والدین شهدای بالای 70 سال عنوان کرد و ادامه داد: در شهرستان زنجان این طرح شامل 864 نفر از جامعه هدف خواهد بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر