logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹

بازدید ۵۴۰۰ نفر از اماکن مذهبی ابهر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر گفت: قریب به ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از اول فروردین تا به امروز از اماکن مقدس و یا بناهای امامزادگان بازدید کردند.

افزایش تولید تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه با افزایش تولید می‌توان دشمنان را نا‌‌امید و تهدیدات آنان را به فرصت تبدیل کرد گفت: با اجرای جهش تولید با مشارکت مردم اقدامات فراوانی در زمینه تولید اتفاق می‌افتد.

استان زنجان مجهزترین سالن تیر اندازی شمالغرب کشور را دارد

رئیس هیأت تیر اندازی استان زنجان با بیان اینکه مجهزترین سالن تیر اندازی شمالغرب کشور در استان زنجان قرار دارد گفت: هیأت تیر اندازی تنها هیأتی است که به قیمت دولتی فعالیت کرده و همه تجهیزات تیر اندازی را در اختیار تیر اندازان خود قرار می‌دهد.

وقتی که بیش از همیشه بر نقش مردم حساب باز شد

مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» فرمان جهاد اقتصادی دیگری را صادر فرمودند و اینبار بیش از همیشه بر روی نقش مردم حساب باز شده است.

اجرای رزمایش معیشتی کمک مومنانه در ماهنشان

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ماهنشان گفت: مرحله ۱۱ رزمایش معیشتی کمک مومنانه بنیاد احسان در شهرستان ماهنشان برگزار شد.

اسکان ۱۲۰۷ نفر در هتل‌ها و مراکز اقامتی ابهر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر گفت: تا روز هشتم فروردین سال‌جاری هزار و ۲۰۷ نفر در هتل‌ها و مراکز اقامتی رسمی ابهر اسکان داشتند.

تاثیر روزه‌داری بر چربی‌های خون

سرپرست گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: در اغلب بیماری‌هایی که عادات غلط غذایی، چاقی و افزایش وزن در بروز آنها دخالت دارد، روزه‌داری مفید است.

مراقبت از ۸۰۰ معلول در ۱۱ مرکز شبانه‌روزی بهزیستی زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت ۱۱ مرکز شبانه‌روزی نگهداری از افراد دارای معلولیت، که امکان نگهداری از آنها در خانواده وجود ندارد، خبر داد و گفت: ۷۹۵ نفر از افراد دارای معلولیت شدید در مراکز شبانه روزی بهزیستی مقیم هستند و خدمات نگهداری توانبخشی دریافت می‌کنند.

25 واحد صنفی در استان زنجان پلمپ شد

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان از پلمپ شدن ۲۵ واحد صنفی متخلف در زنجان خبر داد و گفت: اخطار کتبی به ۵۰۲ واحد صنفی در سطح استان به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی انجام شد.

آتش‌نشانی زنجان آماده‌باش شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش نشانی زنجان به مناسبت شب‌های قدر حالت آماده‌باش درآمد.

واکسیناسیون حجاج زنجانی آغاز شد

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: واکسیناسیون مننژیت زائران حجاج این استان توسط هلال احمر آغاز شد.

ارائه خدمات نوروزی به ۳۸ هزار مسافر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در ۱۴ روز گذشته ۳۸ هزار و ۳۰۴ مسافر نوروزی در قالب طرح‌های مختلف از هلال احمر این استان خدمات دریافت کرده‌اند.

تولد 388 نوزاد با اجرای طرح نفس در استان زنجان

مسئول طرح نفس در استان زنجان با بیان اینکه طرح نفس از جمله طرح‌های مهم برای افزایش جمعیت در جامعه محسوب می‌شود گفت: ۳۸۸ نوزاد متولد شده حاصل طرح نفس در استان زنجان تا پایان بهمن‌ماه گزارش شده است.