logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۱۶۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اختصاصی موج رسا/

نخستین برخورد قاطع دادستان زنجان با اخلالگران نظم بازار/ متخلف بازار شکر در زنجان روانه زندان شد

نخستین-برخورد-قاطع-دادستان-زنجان-با-اخلالگران-نظم-بازار-متخلف-بازار-شکر-در-زنجان-روانه-زندان-شد

دادستان زنجان در نخستین برخورد قاطع خود یکی از برهم زنندگان نظم بازار شکر در زنجان را روانه زندان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کرمی امروز در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به دستگیری یکی از مخلان بازار شکر در زنجان اظهار کرد: عصر امروز یکی از افرادی که مرکز قندریزی داشته به جرم اخلال در بازار و نظم  اقتصادی دستگیر و روانه زندان شد.

وی در توضیح این خبر افزود: این فرد که سهیمه شکر دولتی را از سازمان صمت دریافت می‌کرد، با تعویض کیسه‌ها و با تقلب شکرها  در کیسه‌های تقلبی آزاد جای داده و به اسم شکر آزاد به تدریج در بازار عرضه می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه در سابقه این فرد تخلف این چنینی وجود دارد، ابراز کرد: این فرد که به میزان 600 تن شکر دولتی دریافت کرده بود، در مرحله نخست 10 تن را به قیمت آزاد روانه بازار کرده است.

وی ادامه داد: این شخص در دومین مرحله از تخلف خود یعنی روانه کردن کیسه‌های شکر دولتی که قرار بود به قیمت آزاد در بازار عرضه شود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: پرونده متهم به جرم اخلال در نظم اقتصادی جهت رسیدگی به مراجع ذی صلاح ارسال و با توجه به اقراری که صورت گرفته روانه زندان شده است.

وی با اشاره به تفاوت قیمت شکر آزاد و دولتی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان زنجان برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و اخلال در نظم بازار برخورد قاطعی را با متخلفان این حوزه خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان این اطمینان را به مردم داد که دستگاه قضایی استان اجازه نخواهد عده‌ای سودجو این چنین از اعتماد عمومی سوء استفاده کرده و سبب به هم خوردن آرامش اقتصادی جامعه شوند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتشان بر ضرورت نظارت دقیق مسولان ذیربط  بر امر توزیع صحیح اقلام یارانه ای و مورد نیاز مردم تاکید نموده و یاداور شد که مدیران نیز درقبال تخلفات این چنینی بایستی پاسخگو باشند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر