logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۱۶۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مواد اولیه کارخانه روغن نباتی جهان را تامین کردیم/ در صورت عدم انجام تعهدات، تغییر مدیریت کارخانه را دنبال می‌کنیم

مواد-اولیه-کارخانه-روغن-نباتی-جهان-را-تامین-کردیم-در-صورت-عدم-انجام-تعهدات،-تغییر-مدیریت-کارخانه-را-دنبال-می‌کنیم

معاون اقتصادی استاندار زنجان از تامین مواد اولیه کارخانه روغن نباتی جهان خبر داد.

فرامرز نیک سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه روغن نباتی جهان اظهار کرد: مواد اولیه را برای کارخانه روغن جهان تامین کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به چاه آب این کارخانه نیز برطرف شده است، ابراز کرد: در صحبتی که اخیرا با مسئولان این کارخانه داشتم، این طور عنوان شد که پرداختی‌ها نیز انجام شده است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در صورت عدم انجام تعهدات توسط این کارخانه به دنبال تغییر مدیریت هستیم، تصریح کرد: در صورت عدم انجام تعهدات و آغاز تولید عهده‌داری مدیریت این کارخانه توسط دولت را دنبال خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

وی بیان کرد: ما تلاشهای زیادی را برای حل مشکل این کارخانه انجام داده‌ایم که امیدواریم این کارخانه به روزهای اوج خود برگردد.

نیک‌سرشت با اشاره به اینکه جلسات مختلفی را با مسئولان این کارخانه برگزار کرده‌ایم عنوان کرد: ما منتظر عمل به تعهدات از طرف مدیریت روغن جهان هستیم.

به گزارش موج رسا؛ کارخانه روغن نبانی جهان ماه‌هاست که بدون تولید روزهای تعطیلی خود را سپری می‌کند اما این بار کارگران نیز از وضعیت خسته شده و حتی دست به تجمع و اعتراض نیز نمی‌زنند.

این کارخانه یکی از بزرگترین کارخانجات استان زنجان در حوزه تولید و اشتغال بود اما در سالهای اخیر با تعدیل نیرو روز به روز وضعیت بدتری پیدا کرده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر