logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۱۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

ارائه خدمات بیش از 6.5 میلیارد ریالی از سوی کاروان هلال احمر زنجان در لرستان

ارائه-خدمات-بیش-از-6.5-میلیارد-ریالی-از-سوی-کاروان-هلال-احمر-زنجان-در-لرستان

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کاروان سلامت اعزامی از استان زنجان به شهرستان خرم آباد لرستان به ارزش 6 میلیارد و 611 میلیون و 550 هزار ریال خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و معیشی رایگان ارائه دادند.

به گزارش موج رسا; علی منفرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیمی 30 نفره از پزشکان متخصص، عمومی، کارشناسان، پرستاران و داوطلبان این استان در قالب کاروان سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مدت پنج به شهرستان سیل زده خرم آباد لرستان اعزام شدند.

وی تاکید کرد: پزشکان متخصص در این کاروان شامل ارتوپد، داخلی، اطفال، دندانپزشک، داروساز، زنان و زایمان و پزشک عمومی بودند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان و سرپرست کاروان سلامت اعزامی به لرستان گفت: تیم روانشاسی جوانان، ارتز و پرتز از معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان، امدادگر و داوطلبان نیز از دیگر فعالان در کاروان سلامت اعزامی به استان سیل زده لرستان بودند.

منفرد با بیان اینکه خدمات رایگان ارائه شده در بخش بهداشتی و درمانی، حمایتی و معیشی بود، اظهارداشت: هزینه های خدمات داوطلبی و بهره وران، در بخش بهداشتی و درمانی از قبیل خدمات ویزیت رایگان، خدمات روانشناسی، زنان و زایمان، توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، استفاده از تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و خودرو به ارزش یک میلیارد و 721 میلیون ریال بود.

بیشتر بخوانید:

وی به ارائه خدمات کاروان سلامت اعزامی استان زنجان به خرم آباد لرستان در بخش مشارکت های نقدی و غیرنقدی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: خدمات این بخش نیز شامل داروی رایگان، توزیع بسته های غذایی، البسه، وسایل بهداشتی و لوازم التحریر بود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان و سرپرست کاروان سلامت اعزامی به لرستان گفت: ارزش ریالی خدمات ارائه شد در این بخش ها نیز به ارزش چهار میلیارد و 890 میلیون ریال است.

گفتنی است، جمعیت هلال احمر استان زنجان با توجه به اینکه یکی از استان های نمونه کشوری در ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان سیل زده شناخته شده است، به همین دلیل نیز استان معین برای لرستان معرفی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر