logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۱۶۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول جذب و آموزش بسیج جامعه زنان زنجان خبرداد

اجرای طرح چهره به چهره عفاف و حجاب در پایگاه های مقاومت بسیج

-اجرای-طرح-چهره-به-چهره-عفاف-و-حجاب-در-پایگاه-های-مقاومت-بسیج

مسئول جذب و آموزش بسیج جامعه زنان زنجان گفت: طرح تبليغ چهره به چهره ی عفاف و حجاب به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در استان زنجان اجرا می شود.

مهناز بیگ زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه طرح چهره به چهره یکی از طرح های اثر گذار بسیج جامعه زنان محسوب می شود که هرساله در استان اجرایی می شود، افزود: در سال جاری 200 نفر تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

این مسئول بیان داشت: تقویت و تعالی مربیان از نظر کمک به کاهش آسیب های اجتماعی،احیا و فرهنگ سازی و حساس کردن مردم و مربیان نسبت به مقوله حجاب و عفاف از اهداف این طرح محسوب می شود.

مسئول جذب و آموزش سازمان بسیج جامعه زنان استان زنجان خاطرنشان کرد: بسیج عمومی و مطالبه گری در بخش پوشش و تکمیل شبکه تبلیغ در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

بیگ زاده بیان داشت: این طرح از سوی مربی ها و سرمربیان به منظور جذب افراد به بسیج و تغییر رفتار آنها برای کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

وی گفت: در راستای اجرای طرح چهره به چهره عفاف و حجاب، سرگروه های حلقه های صالحین بر معیارهای لازم برای حجاب و اخلاقیات تاكید کرده و افراد شناسایی شده را با فرهنگ صحیح عفاف و حجاب آشنا می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر