logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۱۶۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دادستان سابق زنجان:

سرمایه‌های سرگردان کمر مردم را شکسته است

سرمایه‌های-سرگردان-کمر-مردم-را-شکسته-است

دادستان سابق زنجان با اشاره به مشکلات اقتصاد مردم و مشکلاتی که سرمایه‌های سرگردان برای کشور ایجاد کرده است، گفت: سرمایه‌های سرگردان کمر مردم را شکسته است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن مظفری امروز در مراسم معارفه دادستان جدید زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در طول مسئولیتش در زنجان اظهار کرد: زنجان نخستین استانی است که احقاق حقوق عامه را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در موضوه خطرات و تهدیدهای جاده‌های پرخطر در استان وارد شدیم، ابراز کرد: در مورد مسائل مختلف اقدامات زیادی انجام شده است.

دادستان سابق زنجان با اشاره به مشکلات مردم عنوان کرد: مردم در مضیقه هستند به طوری که سرمایه های سرگردان کمر مردم را شکسته است.

وی با اشاره به افزایش قیمت زمین و مسکن در زنجان تصریح کرد: این شرایط حتی خرید یک زمین یا مسکن را برای قضات و کارمندان سخت کرده است، وای به حال کسی که کار ندارد.

مظفری با بیان اینکه در شهرک های صنعتی پرنده برای پر زدن وجود ندارد، گفت: سرمایه های سرگردان پدر جامعه را درآورده است.

وی بیان کرد: بنابود خصوص سازی شود تا پولهای سرگردان به آن سمت هدایت شود اما  افراد قلدر و فرصت طلب از شرایط استفاده کرده و شرکت های دولتی را گرفتند و کارخانه ها خوابیدند.

دادستان زنجان تاکید کرد: امروز از مسئولان این انتظار را داریم که چنین مشکلاتی را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام کرمی دادستان جدید زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه در برهه حساسی از انقلاب هستیم، اظهار کرد: لازم است در این برهه با عزم جدی تر سعی و انقلابی عمل شود.

وی با تاکید بر لزوم تقویت عزم و اراده برای احقاق حقوق عامه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی باید برای مبارزه با فساد درونی و بیرونی پرچمداری کند.

دادستان زنجان با تاکید بر لزوم توجه به تحقق سیاست های کلان نظام، منویات مقام عظمای ولایت و برنامه های رئیس قوه قضاییه گفت: در این مسیر که مسیری بسیار سخت و پر فراز و نشیب است با کمال ارادت به همکاران تقاضای همکاری و پشتیبانی صمیمانه را دارم.

وی با بیان اینکه اعتقاد قلبی من تعامل با تمامی ارگانها است، ابراز کرد: اگر تعامل نباشد رسیدن به اهداف عالی نظام دشوار خواهد بود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها عنوان کرد: نقش اصحاب رسانه که گوش شنوای جامعه هستند را مغتنم می شمارم و به ظرفیت های رسانه اعتماد و و اعتقاد دارم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر