logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۱۶۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان‏:

مبارزه با فساد نگاه انقلابی و حرکت جهادی را می‌طلبد

مبارزه-با-فساد-نگاه-انقلابی-و-حرکت-جهادی-را-می‌طلبد

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر لزوم مبارزه جدی با فساد گفت: مبارزه با فساد نگاه انقلابی و حرکت جهادی را می‌طلبد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان زنجان با بیان اینکه این مراسم به مناسبت تکریم از خدمات ارزنده حجت الاسلام مظفری خیرمقدم و معارفه حجت‌الاسلام کرمی برگزار شده است، اظهار کرد: اصول مختلف قانون اساسی وظایف قوه قضاییه را مشخص کرده که دو وظیفه به عنوان وظایف مهمتر مورد توجه است.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت و تضمین اجرای عدالت برعهده قوه قضاییه است، ابراز کرد: دومین وظیفه مهم دستگاه قضا ایجاد امنیت و نظم بخشی به جامعه هدف است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه در هر دو وظیفه مقامات دادسرایی و دادستانها نقش مهمی را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: نقش دادستانها در ایجاد امنیت برجسته است.

وی با تاکید بر اینکه در ایجاد امنیت انتظار از قوه قضاییه و به خصوص دادستانها بیشتر است، ادامه داد: دادستانها باید امنیت را با گستره و پهنه خود ببینند.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به نقش دادستانها در ایجاد امنیت در ابعاد مختلف عنوان کرد: باید امنیت را برای همه مردم با هر گرایش و در هر جغرافیایی که زندگی می‌کنند، فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: تنها یک گروه و آن هم مجرمین هستند که از زیر چتر حمایت امنیتی دادستان خارج است و دادستان باید به مصاف و مقابله او برود.

رئیس دادگستری استان زنجان با بیان اینکه امروز در گام دوم انقلاب قرار داریم، گفت: در همین راستا رئیس جدید قوه نیز با شعار تحول به قوه قضاییه آمده است.

وی با بیان اینکه موضوع فساد و احقاق حقوق عامه در اولویت قرار دارند، افزود: در دادسراها همکاران انقلابی کم نیستند و باید توجه داشت که مبارزه با فساد نگاه انقلابی و حرکت جهادی را می طلبد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر