logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۱۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خبرداد

تشرف 80 نفر از ایثارگران زنجانی به حج

تشرف-80-نفر-از-ایثارگران-زنجانی-به-حج

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تشرف 80 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر به حج سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش موج رسا;، علی کاظمی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حج اظهار داشت: شهیدان والامقام حجت الاسلام سید ابوالحسن موسوی، غلامرضا عطوفی و شهیده طاهره طاهری سه شهید حج استان زنجان به شمار می روند. 

 وی افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته در این سفر معنوی سه فرزند شهید، دو پدر، دو مادر و سه همسر شهید و یک جانباز بالای 70 درصد حضور دارند. 

این مسئول همچنین یادآور شد: در کاروان زائران امسال استان زنجان، 69 نفر از جانبازان سرافراز بالای 25 درصد زنجانی به سرزمین وحی تشرف می شوند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن آرزوی سفر خوب و سرشار از معنویت برای این عزیزان تصریح کرد: امیدواریم طبق تمهیدات و همت زائرین در فرصت محدودی که در این سفر معنوی هستند، بهره کافی را از حضور در سرزمین وحی ببرند.

 کاظمی با اشاره به اینکه ایثارگران عازم به حج با کاروان های مختلف در این سفر معنوی حضور دارند، گفت: حضور ایثارگران در کاروان های تشرف به حج حرکتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. 

وی با اشاره به آغاز سفر زائران از 17 تیرماه سال جاری، خاطرنشان کرد: حجاج زنجانی در قالب 11 کاروان زیارتی تا 19 تیرماه به سرزمین وحی تشرف می شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر