logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۱۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در جلسه نمایندگان با مدیرکل صدا و سیمای زنجان مطرح شد؛

نسبت به بودجه صدا و سیما بی مهری می شود/ رویکرد چاپلوسانه مهمترین عامل ایجاد مشکلات در جامعه

نسبت-به-بودجه-صدا-و-سیما-بی-مهری-می-شود-رویکرد-چاپلوسانه-مهمترین-عامل-ایجاد-مشکلات-در-جامعه

نماینده مردم شهرستان های ماهنشان و ایجرود گفت: معتقدیم نسبت به صدا و سیما در زمینه تامین اعتبارات و بودجه بی مهری می شود

به گزارش موج رسا; نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در صداوسیمای مرکز زنجان پس از حضوری دوساعته در استودیوی جام جم و ضبط برنامه طی نشستی با مدیرکل و شورای معاونین این مرکز دیدار کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این نشست با بیان اینکه رسانه در هر زمانی آماده اطلاع رسانی مسائلی است که ضرورت انعکاس آن از سوی نمایندگان استان احساس می شود، گفت: آمادگی داریم حتی در صحن مجلس و جلسات کمیسیون ها حضور پیدا کرده و نسبت به تهیه برنامه از فعالیت نمایندگان استان و کارهای صورت گرفته در مسیر توسعه و پیشرفت استان را به سمع و نظر مردم شریف استان برساند .

لطیفی با اشاره به رویکرد جدید رسانه استانی برای پرداخت بیش از پیش به شهرستانها و معرفی پتانسیل های نقاط مختلف استان از برنامه ریزی و راه اندازی برنامه هفته فرهنگی شهرستان ها خبر داد و افزود : در اولین گام ، این برنامه هفته گذشته در شهرستان سلطانیه به اجرا درآمد . لیکن برای دستیابی به اهداف این برنامه که همانا توسعه و پیشرفت شهرستانهای استان است، نیازمند همکاری و اهتمام بیش از پیش مسئولین شهرستانها می باشد .

وی گفت : تلاش می کنیم از همه ظرفیت های استان برای تهیه برنامه ها استفاده کنیم و تنها به مرکز استان بسنده نکنیم.

مدیرکل مرکز در ادامه  اظهار داشت : قصد داریم برنامه ای برای بیان معضلات شهرستان ها هم تهیه کنیم که نیازمند همکاری جدی از سوی مسئولان استان و شهرستان ها هستیم.

عزیزی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه کارکنان خدوم صدا و سیمای مرکز زنجان برای تهیه برنامه های رادیویی و تلویزیونی تلاش بسیاری می کنند، گفت: بیان مشکلات مردم آرامشی را در جامعه ایجاد می کند که صدا و سیمای مرکز زنجان در این زمینه موفق بوده است و ما هم تلاش می کنیم در این راستا کمک کار صداوسیما باشیم.

احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه تنگناهای مالی کار را بسیار سخت تر می کند، گفت: صدا و سیما با کمبود امکانات در حال تهیه و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی است که برای تامین تجهیزات مورد نیاز تلاش خود را خواهیم کرد.

وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه افزود: مجلس فرصت نگاه جزئی به بودجه را ندارد و به کلان آن می نگرد و بخاطر همین مسئولان استان باید ما نمایندگان را در جریان امور قرار دهند تا ما بتوانیم برای دریافت بودجه اقدام کنیم.

وی ادامه داد : عدم شفافت با مردم و رویکرد چاپلوسانه مهمترین عامل ایجاد مشکلات در جامعه است.

خاتمی نماینده مردم شهرستان های ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست از مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بخاطر ایجاد رویکرد جدید در رسانه استانی تشکر کرد و گفت: صداوسیما طبق فرموده امام راحل یک دانشگاه بزرگ است که می تواند در جامعه راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه معتقدیم نسبت به صدا و سیما در زمینه تامین اعتبارات و بودجه بی مهری می شود، افزود : تلاش خواهیم کرد از امکانات ملی و استانی برای رفع نیازهای صدا و سیمای استان استفاده کنیم.

بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حمایت مجمع نمایندگان در به نتیجه رسیدن درخواست ها از مسئولان کشور تاثیر بسیاری دارد که می توان از این ظرفیت برای رفع مشکلات و کمبودهای صدا و سیمای استان هم استفاده کرد .

وی رواج یافتن استفاده از فضای مجازی در بین کودکان و نوجوانان را خطرناک معرفی کرد و از صدا و سیما خواست با تهیه و پخش برنامه های متنوع، توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشد .

 در ادامه این جلسه معاونین حوزه های تولیدی، فنی و فضای مجازی رسانه استانی هز یک به بیان عملکرد، مشکلات، تنگناها و مسائل مبتلابه حوزه کاری خود پرداختند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر